Oferty
Office Manager
Praca biurowa

Office Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

finanse

zarządzanie projektami

administracja

księgowość

multitasking

priorytetyzacja

Mile widziane

analiza

analiza finansowa

Raporty BI

Notion

Looker Studio

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Nessie Reserach Lab powstało w 2019. Założone zostało przez Justynę i Agatę – menadżerki doświadczone w sprzedaży w branży tech. Po prawie 3 latach wciąż jesteśmy rozwijającym się start-upem, który odpowiada na najważniejszą potrzebę każdej firmy - BUDOWANIE PRZEWIDYWALNEJ SPRZEDAŻY. 


W Nessie Research Lab wspieramy swoich klientów w docieraniu do najlepszej jakości leadów na całym świecie. Nie jesteśmy jednak typową firmą lead generation, gdyż nie działamy masowo, nie wysyłamy mailingów, "nie strzelamy" contentem, jak kulą w płot i nie piszemy e-booków :)


Zatem co robimy?

Jesteśmy najbardziej procesowym wsparciem sprzedaży w branży tech. Każdemu klientowi outsourcujemy dedykowany proces i Sales Support Project Managera, który codziennie pracuje nad przewidywalnym strumieniem leadów według ustalonej strategii. Działamy na rynkach międzynarodowych w wysokowartościowych usługach oraz produktach B2B, głownie dla klientów z regionu DACH. Nasza praca często polega na walidowaniu hipotez biznesowych, sprawdzaniu pomysłów klienta, docieraniu do właściwych person biznesowych. Sami nic nie sprzedajemy - działamy jako back office dla naszych klientów.

 

szukamy: Office Manager

lokalizacja: Warszawa

 

Kogo szukamy?

Szukamy ludzi, którzy nie boją się brać odpowiedzialności za wykonywane zadania, są proaktywni i dociekliwi, ale rozumieją też, że dojście do celu wymaga systematycznej, a nawet schematycznej pracy.


Aplikuj do nas, jeśli:


⭐ masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej, w tym w zarządzaniu procesami, projektami i zespołem. Doświadczenie w obszarach księgowo-finansowych oraz wsparcia administracyjnego zespołu jest konieczne.

⭐ potrafisz efektywnie zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie – od obsługi faktur, przez organizację pracy biura, po wsparcie formalne działu sprzedaży. Multitasking to twoje drugie imię.

⭐ potrafisz pracować typowo procesowo: planować i układać swoją pracę, priorytetyzować, monitorować efekty i analizować wyniki.

⭐ umiesz planować i koordynować codzienne działania biurowe oraz dbać o przestrzeń i zasoby firmy, utrzymując porządek w dokumentacji oraz bieżących zadaniach.

⭐ posiadasz doświadczenie w pracy z dokumentami sprzedażowymi i pracowniczymi, w tym w przygotowywaniu umów, ewidencji pracowników, rozliczeniach finansowych i innych procesach administracyjnych.

⭐ jesteś dobrze zorganizowaną osobą, która potrafi szybko uczyć się nowych rzeczy, przyjmować i udzielać jasnego feedbacku, a także skutecznie współpracować w dynamicznym środowisku.

⭐ jesteś osobą, która będzie współpracowała z nami w systemie stacjonarnym. Poważne podejście do obowiązków to jedna z naszych kluczowych wartości. Szukamy ludzi uczciwych i solidnych, którzy lubią i umieją efektywnie pracować i dają z siebie 100% w ramach zadań.

⭐ jesteś osobą która włada językiem angielskim na poziomie min. B2


Czym będziesz się zajmować? 


📌 Zarządzanie biurem i koordynacja codziennych działań operacyjnych, w tym nadzorowanie procesów księgowych, zarządzanie fakturami, organizacja przestrzeni biurowej oraz współpraca z dostawcami i podwykonawcami.

📌 Zarządzanie kwestiami administracyjnymi, takimi jak onboarding pracowników, ewidencja godzin pracy, dni wolnych, rozliczenia oraz organizacja podróży służbowych.

📌 Koordynacja procesów formalnych – przygotowywanie umów z klientami, zarządzanie dokumentacją sprzedażową i podpisywanie umów w systemach online, zarządzanie fakturami kosztowymi i ich organizacją w fakturowi, wyjaśnianie kwestii spornych związanych z kosztami, tagowanie itd

📌 Praca z narzędziami takimi jak systemy fakturowania, CRM oraz narzędzia do zarządzania dokumentacją i projektami, zapewniając, że wszystkie procesy przebiegają sprawnie. Mile widziana znajomość narzędzi online m.in. Notion, Fakturownia, Pergamin, GSuite, PayU, przelewy24, Tpay, WordPress, Slack oraz inne, które poznasz podczas onboardingu.

📌 Nadzór nad efektywnością procesów biurowych – dbanie o to, aby działania operacyjne przebiegały płynnie, rozwiązywanie problemów i optymalizacja bieżących procesów, gdy wyniki nie spełniają oczekiwań.

📌 Współpraca z zespołem IT i dbanie o sprawne funkcjonowanie sprzętu biurowego oraz systemów informatycznych.

📌 Bezpośrednia, codzienna współpraca z Head of Operation oraz Managing Director, zapewniając wsparcie operacyjne i administracyjne m.in. zarządzanie kalendarzem google, umawianiem spotkań, raportowanie oraz pomoc w realizacji kluczowych projektów.


Co oferujemy?


🎁 współpracę kontraktową w oparciu o B2B

🎁 płatne dni wolne

🎁 szansę na pracę w międzynarodowym środowisku w branży tech

🎁 niezbędny sprzęt do pracy (laptop/telefon)

 

Jeśli nasza oferta brzmi jak ciekawe wyzwanie i chcesz porozmawiać, aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy!


Sprawdź podobne oferty pracy

Office Manager

Nowa
Foodcom S.A.
Warszawa
język angielski
Nowa

Online Training Specialist

Nowa
5 375 - 6 110 pln
Life Architect
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Nastawienie na wspólny cel i pracę w zespole
Samodzielność i odpowiedzialność
Zdolności organizacyjne
Nowa

Data Classification Specialist with German

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Gdańsk
German
English
Attention to detail
Nowa

Osoba do działu Obsługi Klienta / e-commerce

Nowa
Mroomy
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Dropbox
obsługa klienta
Trello
Nowa

Specjalista ds. Zakupów Operacyjnych

Nowa
Cosmo Group
Poznań
język angielski
logistyka
Microsoft Office
Nowa