Doradca / Doradczyni ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami banku
- Obsługa klientów w sposób zgodny z najwyższymi standardami
- Zapewnienie wsparcia i pomocy w bieżących potrzebach klientów
- Obsługa kasowa oraz realizacja dyspozycji klientów
- Pełna obsługa posprzedażowa, dbanie o satysfakcję klienta
- Sprzedaż produktów bankowych, głównie rachunków
- Dbałość o prawidłowy obieg i jakość dokumentacji bankowej
Nasze wymagania
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta w bankowości
- Jesteś zorientowany/a na potrzeby klienta i proaktywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów
- Swoją pracą reprezentujesz najwyższe standardy obsługi klienta
- Doskonale radzisz sobie w pracy z dokumentacją i systemami bankowymi
- Cechuje Cię zaangażowanie, proaktywność i ciągła chęć doskonalenia
Mile widziane
- Doświadczenie w zakresie bankowości firmowej
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z comiesięcznym stałym wynagrodzeniem, a do tego jasne i klarowne cele indywidualne, dzięki którym możesz uzyskać premię
- Szkolenia z najlepszymi trenerami - pakiet szkoleń wstępnych, produktowych i doskonalących Twoje umiejętności
- Oprócz szkoleń wsparcie merytoryczne doświadczonych członków zespołu
- Możliwość poznania technik sprzedaży, segmentacji klientów, prowadzenia profesjonalnych rozmów biznesowych
- Po okresie wdrożenia dużą samodzielność w działaniu
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Możliwość korzystania i udziału w inicjatywach wewnętrznych, konkursach, eventach i wielu innowacyjnych projektach
- Narzędzia: telefon, laptop
- Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit)
- FitNest – program promujący zdrowy styl życia
- Nest Rodzina – program wspierający pracowników w łączeniu życia prywatnego z zawodowym
- Nest Uniwersytet - wewnętrzny program dzielenia