Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami banku
Obsługa klientów w sposób zgodny z najwyższymi standardami
Zapewnienie wsparcia i pomocy w bieżących potrzebach klientów
Obsługa kasowa oraz realizacja dyspozycji klientów
Pełna obsługa posprzedażowa, dbanie o satysfakcję klienta
Sprzedaż produktów bankowych, głównie rachunków
Dbałość o prawidłowy obieg i jakość dokumentacji bankowej
Nasze wymagania
Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta w bankowości
Jesteś zorientowany/a na potrzeby klienta i proaktywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów
Swoją pracą reprezentujesz najwyższe standardy obsługi klienta
Doskonale radzisz sobie w pracy z dokumentacją i systemami bankowymi
Cechuje Cię zaangażowanie, proaktywność i ciągła chęć doskonalenia
Mile widziane
Doświadczenie w zakresie bankowości firmowej
To oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z comiesięcznym stałym wynagrodzeniem, a do tego jasne i klarowne cele indywidualne, dzięki którym możesz uzyskać premię
Szkolenia z najlepszymi trenerami - pakiet szkoleń wstępnych, produktowych i doskonalących Twoje umiejętności
Oprócz szkoleń wsparcie merytoryczne doświadczonych członków zespołu
Możliwość poznania technik sprzedaży, segmentacji klientów, prowadzenia profesjonalnych rozmów biznesowych
Po okresie wdrożenia dużą samodzielność w działaniu
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
Możliwość rozwoju zawodowego
Możliwość korzystania i udziału w inicjatywach wewnętrznych, konkursach, eventach i wielu innowacyjnych projektach