Oferty
Doradca / Doradczyni ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Doradca / Doradczyni ds. Obsługi Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

bankowość

obsługa klienta

Mile widziane

bankowość firmowa

Opis stanowiska

Doradca / Doradczyni ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa


Twój zakres obowiązków

  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami banku
  • Obsługa klientów w sposób zgodny z najwyższymi standardami
  • Zapewnienie wsparcia i pomocy w bieżących potrzebach klientów
  • Obsługa kasowa oraz realizacja dyspozycji klientów
  • Pełna obsługa posprzedażowa, dbanie o satysfakcję klienta
  • Sprzedaż produktów bankowych, głównie rachunków
  • Dbałość o prawidłowy obieg i jakość dokumentacji bankowej


Nasze wymagania

  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta w bankowości
  • Jesteś zorientowany/a na potrzeby klienta i proaktywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów
  • Swoją pracą reprezentujesz najwyższe standardy obsługi klienta
  • Doskonale radzisz sobie w pracy z dokumentacją i systemami bankowymi
  • Cechuje Cię zaangażowanie, proaktywność i ciągła chęć doskonalenia


Mile widziane

  • Doświadczenie w zakresie bankowości firmowej


To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z comiesięcznym stałym wynagrodzeniem, a do tego jasne i klarowne cele indywidualne, dzięki którym możesz uzyskać premię
  • Szkolenia z najlepszymi trenerami - pakiet szkoleń wstępnych, produktowych i doskonalących Twoje umiejętności
  • Oprócz szkoleń wsparcie merytoryczne doświadczonych członków zespołu
  • Możliwość poznania technik sprzedaży, segmentacji klientów, prowadzenia profesjonalnych rozmów biznesowych
  • Po okresie wdrożenia dużą samodzielność w działaniu
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość korzystania i udziału w inicjatywach wewnętrznych, konkursach, eventach i wielu innowacyjnych projektach
  • Narzędzia: telefon, laptop
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit)
  • FitNest – program promujący zdrowy styl życia
  • Nest Rodzina – program wspierający pracowników w łączeniu życia prywatnego z zawodowym
  • Nest Uniwersytet - wewnętrzny program dzielenia


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Doradca ds. likwidacji szkód komunikacyjnych

Nowa
Mielewczyk Sp. z o. o.
Brodnica Górna
przygotowywanie kalkulacji kosztów
przygotowywanie kalkulacji kosztorysów napraw
obsługa klienta
Nowa

Customer Service Specialist (Polish native)

Nowa
PayU S.A.
Warszawa
Microsoft Office
obsługa klienta
customer service
Nowa

Administrator Systemów Bezpieczeństwa (Ekspert)

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
Sandbox
SIEM
PAM
Nowa

Stażysta/ka ds. Obsługi Klienta i Administracji

Nowa
TaxCoach
Poznań
odpowiedzialność
multitasking
dobra organizacja pracy
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Rzeszów

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
obsługa klienta
Nowa