Dyrektor / Dyrektorka Oddziału
Nowa
Sprzedaż

Dyrektor / Dyrektorka Oddziału

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

leasing

finanse

zarządzanie zespołem

sprzedaż B2B

zarządzanie sprzedażą

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Jesteśmy nowoczesną firmą leasingową, która łączy w sobie innowacyjność z doświadczeniem. Nasz cel jest jasny – chcemy stworzyć ofertę leasingową idealnie dopasowaną do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców. Nest Lease to przede wszystkim ludzie z pasją i doświadczeniem oraz wspaniała atmosfera, którą wspólnie budujemy każdego dnia.


Twój zakres obowiązków:

  1. planowanie i organizowanie zadań Oddziału w sposób zapewniający pełną, terminową i efektywną ich realizację
  2. zarządzanie podległym zespołem, szkolenie i coaching podległych pracowników
  3. budowanie i rozwijanie zespołu – aktywny udział w procesie rekrutacji
  4. aktywny udział w budowaniu sieci sprzedaży i kanałów dystrybucyjnych
  5. nadzór nad realizacją planów sprzedaży dla Oddziału
  6. pozyskiwanie dostawców do współpracy w zakresie obsługi finansowej oraz partnerów biznesowych w zakresie pośrednictwa
  7. inicjowanie akcji marketingowych w celu maksymalizacji sprzedaży
  8. inicjowanie zmian w zakresie procesów i procedur
  9. uczestnictwo w targach branżowych

Nasze wymagania:

  1. doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży leasingowej (warunek konieczny)
  2. udokumentowane sukcesy w osiąganiu celów sprzedażowych
  3. umiejętność wyznaczania celów, delegowania zadań oraz monitorowania efektywności zespołu
  4. doświadczenie w motywowaniu i rozwijaniu pracowników
  5. wysoko rozwinięte kompetencje sprzedażowe, negocjacyjne i analityczne
  6. samodzielność w działaniu, inicjatywa i nastawienie na rezultat
  7. prawo jazdy kat. B

Nasza oferta:

  1. umowa współpracy gospodarczej lub umowa o pracę
  2. atrakcyjny i klarowny system rozliczania i wypłaty prowizji
  3. elastyczność we współpracy – praca w modelu hybrydowym
  4. dostęp do pełnego pakietu benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, program MultiSport i Multilife, ubezpieczenie grupowe, “Dwie godziny dla siebie”)
  5. ciekawa i pełna wyzwań praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
  6. możliwość rozwoju zawodowego i wpływu na kształt procesów
  7. autonomiczne działanie w oparciu o wzajemne zaufanie
  8. nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji we Wrocławiu (ul. Jaworska 13) lub w Warszawie (nowy II Oddział)

Rekomendowane oferty

Account Manager IT - bankowość/finanse

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
finanse
account manager
łatwość nawiązywania kontaktów
Nowa

Sales Specialist

Nowa
Ailleron S.A.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
sprzedaż B2B
bardzo dobra organizacja pracy
Nowa