Dyrektor / Dyrektorka Oddziału
Nowa
Sprzedaż

Dyrektor / Dyrektorka Oddziału

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

leasing

finanse

zarządzanie zespołem

sprzedaż B2B

zarządzanie sprzedażą

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Jesteśmy nowoczesną firmą leasingową, która łączy w sobie innowacyjność z doświadczeniem. Nasz cel jest jasny – chcemy stworzyć ofertę leasingową idealnie dopasowaną do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców. Nest Lease to przede wszystkim ludzie z pasją i doświadczeniem oraz wspaniała atmosfera, którą wspólnie budujemy każdego dnia.


Twój zakres obowiązków:

  • planowanie i organizowanie zadań Oddziału w sposób zapewniający pełną, terminową i efektywną ich realizację
  • zarządzanie podległym zespołem, szkolenie i coaching podległych pracowników
  • budowanie i rozwijanie zespołu – aktywny udział w procesie rekrutacji
  • aktywny udział w budowaniu sieci sprzedaży i kanałów dystrybucyjnych
  • nadzór nad realizacją planów sprzedaży dla Oddziału
  • pozyskiwanie dostawców do współpracy w zakresie obsługi finansowej oraz partnerów biznesowych w zakresie pośrednictwa
  • inicjowanie akcji marketingowych w celu maksymalizacji sprzedaży
  • inicjowanie zmian w zakresie procesów i procedur
  • uczestnictwo w targach branżowych

 

Nasze wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży leasingowej
  • udokumentowane sukcesy w osiąganiu celów sprzedażowych
  • umiejętność wyznaczania celów, delegowania zadań oraz monitorowania efektywności zespołu
  • doświadczenie w motywowaniu i rozwijaniu pracowników
  • wysoko rozwinięte kompetencje sprzedażowe, negocjacyjne i analityczne
  • samodzielność w działaniu, inicjatywa i nastawienie na rezultat
  • prawo jazdy kat. B

 

Nasza oferta:

  • umowa współpracy gospodarczej lub umowa o pracę
  • atrakcyjny i klarowny system rozliczania i wypłaty prowizji
  • elastyczność we współpracy – praca w modelu hybrydowym
  • dostęp do pełnego pakietu benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, program MultiSport i Multilife, ubezpieczenie grupowe, “Dwie godziny dla siebie”)
  • ciekawa i pełna wyzwań praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
  • możliwość rozwoju zawodowego i wpływu na kształt procesów
  • autonomiczne działanie w oparciu o wzajemne zaufanie
  • nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji we Wrocławiu (ul. Jaworska 13) lub w Warszawie (nowy II Oddział)


Rekomendowane oferty

Account Manager IT - bankowość/finanse

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
finanse
account manager
łatwość nawiązywania kontaktów
Nowa

Sales Specialist

Nowa
Ailleron S.A.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
sprzedaż B2B
bardzo dobra organizacja pracy
Nowa