Lokalizacja: Warszawa
Dołącz do Nestlé jeżeli:
• Jesteś studentem/ką min. 3-ego roku studiów lub absolwentem/ką (preferowane kierunki: marketing, ekonomia, zarządzanie, lub pokrewne) i jesteś dostępny/a w pełnym wymiarze godzin.
• Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel i Power Point),
• Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu marketingu
• Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
• Twoją mocną stroną jest analityczne myślenie, umiejętność szybkiego uczenia się oraz poszukiwania skutecznych rozwiązań
• Potrafisz dobrze organizować pracę własną
• Jesteś otwarty/a na komunikację z innymi, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu
• Cenisz sobie pracę zespołową, ale potrafisz również pracować samodzielnie
• Potrafisz rozwiązywać problemy i odnajdywać nowe rozwiązania
• Jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin
Za co będziesz odpowiedzialny:
• Zarządzanie projektami z zakresu rozwoju produktów,
• Udział w przygotowaniu i wdrażaniu planów oraz strategii dotyczących rozwoju marki, oraz pomoc w przygotowaniu rekomendacji dla działu sprzedaży
• Monitorowanie i analiza udziałów rynkowych oraz wyników sprzedażowych we wszystkich kanałach sprzedaży
• Współpraca z osobami z Działu finansów, logistyki, fabrykami, sprzedaży
• Przygotowywanie prezentacji i danych na potrzeby spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
• Poszukiwanie pomysłów na aktywację kategorii wykorzystując strategiczne motory wzrostu kategorii na kolejne lata
• Wsparcie marketingu i działu rozwoju kategorii w bieżących projektach
Co możemy Ci zaoferować?
• 12 - miesięczne praktyki z możliwością przedłużenia.
• Realizację samodzielnych, odpowiedzialnych projektów i zadań
• Możliwość zbudowania swojej kariery zawodowej w dynamicznym środowisku biznesowym pod okiem dedykowanego opiekuna
• 50% zniżki a Kantynie firmowej oraz zniżki na nasze produkty w sklepiku firmowym.
• Możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracy
Rekomendowane oferty