Jakie będą Twoje zadania?
- Realizacja strategii zwiększanie obrotów klientów na platformach sprzedażowych
- Wprowadzanie polskich marek na rynki międzynarodowe
- Komunikacja z klientami na poziomie B2B
- Budowanie długofalowych relacji z klientami
- Negocjacje z klientami
- Szkolenia i prezentacje dla klientów
- Przeprowadzanie analiz sprzedażowych i raportowanie ich wyników
- Koordynacja pracy zespołu zajmującego się obsługą komunikacji z kupującym
- Sprzedaż dodatkowych usług Nethansa naszym klientom
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Pozytywnego nastawienia oraz orientacji na cel
- Doświadczenia w prowadzeniu sprzedaży na Amazon
- Znakomitych umiejętności interpersonalnych, sprzedażowych i negocjacyjnych
- Wysokich zdolności analitycznych
- Proaktywnej postawy i odpowiedzialności za podejmowane decyzje
- Zainteresowania e-commerce
- Umiejętności organizacji pracy
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze platform marketplace takich jak eMAG, Kaufland.de, Allegro lub innych
- Doświadczenie w komunikacji międzykulturowej
- Znajomość dodatkowego języka np. niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego lub włoskiego
Co oferujemy?
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premię zależną od wygenerowanych wyników
- Realny wpływ na rozwój organizacji (uważnie słuchamy każdego pomysłu)
- Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub z biura
- Współpracę z kompetentnym, bardzo zgranym zespołem
- Umowę B2B
- Firmowy sprzęt ze wszystkimi potrzebnymi narzędziami do pracy
- Benefity według Twojej potrzeby (do wyboru np. ubezpieczenie medyczne w Medicover, dofinansowanie do karty Multisport, parking przy OBC)