Szukamy kreatywnego i zaangażowanego Content Creatora, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za tworzenie atrakcyjnych materiałów graficznych oraz wideo na potrzeby mediów społecznościowych i nie tylko. Jeśli masz pasję do tworzenia treści wizualnych, znasz trendy w social media i potrafisz opowiadać historie za pomocą obrazu i wideo, to stanowisko jest dla Ciebie!
Jesteśmy agencją marketingową z Wrocławia specjalizującą się w obszarach SEO i kampaniach PPC. Nie obsługujemy masowo klientów, dla nas liczy się jakość, nie ilość. Pracujemy w zespole, szkolimy się, analizujemy i cały czas optymalizujemy procesy - nie doświadczysz jednak atmosfery korporacyjnej. Zależy nam na dobrych, koleżeńskich relacjach w firmie - każdy jest dla nas ważny. Działamy na rynku już 13 lat.
Pracuj wśród specjalistów na najlepszym sprzęcie. Stawiamy na ludzi i ich rozwój jako ekspertów.
- ciekawe wyzwania i duże pole do rozwoju;
- pracę w nowoczesnym, świeżo wyremontowanym biurze w centrum Wrocławia przy ulicy Legnickiej;
- wszystkie potrzebne Ci narzędzia (brak limitów, jeśli chodzi o licencje) oraz nowoczesne stanowisko pracy (ergonomiczny fotel, macbook, dwa monitory);
- możliwość szkolenia się w trakcie czasu pracy;
- budżet na konferencje i szkolenia;
- dowolną formę współpracy (UoP, B2B);
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 5000 - 7500 PLN brutto miesięcznie
- pracę w modelu hybrydowym (zwykle poniedziałki i piątki zdalnie);
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 9:00);
- 39-godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;
- możliwość dopasowania dnia pracy do Twoich potrzeb (masz wizytę u lekarza na 12:00? Żaden problem!);
- premie za osiągane wyniki (wdrożony system premiowy);
- dodatkowe mini benefity, np. z okazji urodzin;
- dofinansowanie do karty MultiSport;
- swobodną niekorporacyjną atmosferę, w firmie, w której pracują ludzie z pasją;
- projektowanie grafik i animacji na potrzeby postów, stories, reels i innych formatów w social mediach (Instagram, Facebook, LinkedIn);
- przygotowywanie materiałów reklamowych zgodnych z wymaganiami platform (np. formaty reklam Google Ads, Meta Ads);
- tworzenie i edycja wideo, w tym montaż, dodawanie efektów oraz napisów;
- współpraca ze specjalistką social media oraz działem PPC przy opracowywaniu koncepcji kreatywnych kampanii i postów;
- dbanie o spójność wizualną marki w mediach społecznościowych;
- śledzenie trendów w obszarze social media oraz proponowanie nowych pomysłów i rozwiązań.
- doświadczenie 1-2 lata w pracy jako Content Creator, grafik lub montażysta wideo (portfolio jest mile widziane);
- znajomość programów do obróbki grafiki i wideo;
- kreatywność, poczucie estetyki i znajomość aktualnych trendów wizualnych;
- dobra organizacja swojego czasu pracy;
- chęci do rozwoju i doskonalenia swojego warsztatu – to dla nas bardzo ważne;
- sprawnie posługujesz się narzędziami AI;
- znasz podstawy fotografii;
- masz doświadczenie w pracy w agencji marketingowej i rozumiesz jej specyfikę;
- pracowałeś/pracowałaś na ClickUp;
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Sprawdź nasze social media: