Specjalista Google Ads / Specjalistka Google Ads

7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Marketing

Specjalista Google Ads / Specjalistka Google Ads

Marketing

Legnicka 59c, Wrocław

NETIM Paweł Sądaj

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
7 000 - 9 000 PLN
Brutto miesięcznie - Dowolna

Wymagane umiejętności

Google Ads
Google Analytics
Google Tag Manager
Looker Studio

Opis stanowiska

TLDR

  • Szukamy specjalisty lub specjalistki Google Ads

  • Wymagamy dwuletniego doświadczenia

  • Praca hybrydowa (w poniedziałki i piątki pracujemy zdalnie)

  • Elastyczne godziny pracy (nie ma problemu jeśli potrzebujesz wyjść w trakcie pracy)

  • Widełki: 7000 - 9000 PLN brutto miesięcznie

  • Praca w agencji, która stawia na ludzi, rozwój i jakość bez kompromisów


Kim jesteśmy?

Jesteśmy agencją marketingową z Wrocławia specjalizującą się w obszarach SEO i kampaniach PPC. Nie obsługujemy masowo klientów, dla nas liczy się jakość, nie ilość. Pracujemy w zespole, szkolimy się, analizujemy i cały czas optymalizujemy procesy - nie doświadczysz jednak atmosfery korporacyjnej. Zależy nam na dobrych, koleżeńskich relacjach w firmie - każdy jest dla nas ważny.


Działamy na rynku już 14 lat. Będziesz z nami obsługiwał znane polskie marki i dysponował budżetami, które pozwolą Ci testować i optymalizować kampanie, przynosząc klientowi najlepszy możliwy zwrot z inwestycji. Damy Ci dużo swobody i zaufania przy realizacji projektów, jednocześnie na każdym etapie możesz liczyć na wsparcie naszych ekspertów.


Pracuj wśród specjalistów na najlepszym sprzęcie. Stawiamy na ludzi i ich rozwój jako ekspertów.


Możemy Ci zaproponować:

  • nieprzytłaczającą liczbę projektów, która pozwoli Ci kreatywnie podejść do każdego z nich;

  • pracę w nowoczesnym, świeżo wyremontowanym biurze w centrum Wrocławia przy ulicy Legnickiej;

  • wszystkie potrzebne Ci narzędzia (brak limitów, jeśli chodzi o licencje) oraz nowoczesne stanowisko pracy (ergonomiczny fotel, macbook, dwa monitory);

  • możliwość szkolenia się w trakcie czasu pracy;

  • budżet na konferencje i szkolenia;

  • dostęp do kursów online (Karol Dziedzic, Artur Jabłoński, Damian Rams, Łukasz Chwiszczuk, itp.);

  • dowolną formę współpracy (UoP, B2B);

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 7000 - 9000 PLN brutto miesięcznie

  • pracę w modelu hybrydowym (zwykle poniedziałki i piątki zdalnie);

  • elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 9:00);

  • możliwość dopasowania dnia pracy do Twoich potrzeb (masz wizytę u lekarza na 12:00? Żaden problem!);

  • premie za osiągane wyniki (wdrożony system premiowy);

  • dofinansowanie karty MultiSport

  • dodatkowe mini benefity, np. z okazji urodzin;

  • swobodną niekorporacyjną atmosferę, w firmie, w której pracują ludzie z pasją;


Na stanowisku Specjalistki Google Ads / Specjalisty Google Ads będziesz:

  • zarządzać budżetami reklamowymi od kilku do kilkudziesięciu tysięcy zł miesięcznie, optymalizując je pod ROI i realne wyniki biznesowe;

  • planować, wdrażać i skalować kampanie Google Ads – od Performance Max po Demand Gen, kampanie produktowe, remarketingowe i leadowe;

  • przeprowadzać audyty kont i rekomendować konkretne kierunki optymalizacji;

  • pracować bezpośrednio z klientami – mailowo, telefonicznie i przez wideorozmowy, jako realne wsparcie w rozwoju ich biznesu;

  • tworzyć raporty i dashboardy w Looker Studio, opierając się na danych z GA4 i Google Ads;

  • koordynować proces tworzenia kreacji – od planu grafik i wideo po teksty copy i CTA (we współpracy z naszym zespołem kreatywnym);

  • wdrażać i konfigurować pomiary konwersji i mikrokonwersji na podstawie Google Tag Manager przy wsparciu analityka;

  • współpracować przy ofertach i wycenach;

  • zdobywać nowe umiejętności poprzez szkolenia, konferencje oraz kursy, a także poprzez pracę nad ciekawymi projektami;


Czego oczekujemy?

  • minimum dwa lata doświadczenia w prowadzeniu różnych typów kampanii dla e-commerce oraz leadowych (B2B i B2C) - warunek konieczny;

  • praktycznej znajomości narzędzi Google Tag Manager (umiejętność konfiguracji podstawowych konwersji), Google Analytics (tworzenie niestandardowych raportów i analiz), Looker Studio (opracowanie przejrzystych raportów);

  • zdolności analitycznych;

  • komunikatywności, terminowości i odpowiedzialności za realizowane zadania;

  • kreatywności i inicjatywy w wyszukiwaniu skutecznych rozwiązań;

  • chęci do rozwoju i doskonalenia swojego warsztatu – to dla nas bardzo ważne;

  • dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z analityką danych;


Sprawdź nasze social media:

Wymagane umiejętności

Google Ads
Google Analytics
Google Tag Manager
Looker Studio

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 06.11.2025

Specjalista Google Ads / Specjalistka Google Ads

7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Podsumowanie oferty

Specjalista Google Ads / Specjalistka Google Ads

Legnicka 59c, Wrocław

NETIM Paweł Sądaj

7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą we Wrocławiu, ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2 (dalej jako "administr... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.