Specjalista PPC / Specjalistka PPC
Legnicka 59c, Wrocław
NETIM Paweł Sądaj
TLDR
Szukamy specjalisty lub specjalistki Google Ads & Facebook Ads
Potrzebne dwuletnie doświadczenie potwierdzone przykładami
Praca hybrydowa (w poniedziałki i piątki pracujemy zdalnie)
Elastyczne godziny pracy (nie ma problemu jeśli potrzebujesz wyjść w trakcie pracy)
Widełki: 7000 - 12000 PLN brutto miesięcznie
Kim jesteśmy?
Jesteśmy agencją marketingową z Wrocławia specjalizującą się w SEO i kampaniach PPC. Nie obsługujemy hurtowo klientów, dla nas liczy się jakość, nie ilość. Pracujemy w zespole, szkolimy się, analizujemy i cały czas optymalizujemy procesy – nie doświadczysz jednak atmosfery korporacyjnej. Zależy nam na dobrych, koleżeńskich relacjach w firmie – każdy jest dla nas ważny.
Działamy na rynku już 14 lat. Będziesz z nami obsługiwał znane polskie marki i dysponował budżetami, które pozwolą Ci testować i optymalizować kampanie, przynosząc klientowi najlepszy możliwy zwrot z inwestycji. Damy Ci dużo swobody i zaufania przy realizacji projektów, jednocześnie na każdym etapie możesz liczyć na wsparcie naszych ekspertów.
Możemy Ci zaproponować:
nieprzytłaczającą liczbę projektów, która pozwoli Ci kreatywnie podejść do każdego z nich;
pracę w nowoczesnym, świeżo wyremontowanym biurze w centrum Wrocławia przy ulicy Legnickiej;
wszystkie potrzebne Ci narzędzia (brak limitów, jeśli chodzi o licencje) oraz nowoczesne stanowisko pracy (ergonomiczny fotel, macbook, dwa monitory);
możliwość szkolenia się w trakcie czasu pracy;
budżet na konferencje i szkolenia;
dostęp do kursów online (Karol Dziedzic, Artur Jabłoński, Damian Rams, Łukasz Chwiszczuk, itp.);
dowolną formę współpracy (UoP, B2B);
wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 7000 - 12000 PLN brutto miesięcznie
pracę w modelu hybrydowym (zwykle poniedziałki i piątki zdalnie);
elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 9:00);
39-godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;
możliwość dopasowania dnia pracy do Twoich potrzeb (masz wizytę u lekarza na 12:00? Żaden problem!);
premie za osiągane wyniki (wdrożony system premiowy);
dofinansowanie karty MultiSport
dodatkowe mini benefity, np. z okazji urodzin;
swobodną niekorporacyjną atmosferę, w firmie, w której pracują ludzie z pasją;
Na stanowisku Specjalisty / Specjalistki PPC będziesz:
pracować na budżetach od kilku do kilkudziesięciu tysięcy miesięcznie;
planować, wdrażać i optymalizować kampanie Google Ads oraz Facebook Ads dla naszych klientów, a także kampanie wewnętrzne;
kontaktować się z klientami;
tworzyć raporty i analizy;
współpracować przy ofertach i wycenach;
zdobywać nowe umiejętności poprzez szkolenia, konferencje oraz kursy, a także poprzez pracę nad ciekawymi projektami;
Czego oczekujemy:
doświadczenia w prowadzenia kampanii Google Ads oraz Facebook Ads (warunek konieczny), przede wszystkim przy współpracy z e-commerce;
praktycznej znajomości narzędzi Google Tag Manager, Google Analytics, Looker Studio, Google Merchant Center;
zdolności analitycznych;
komunikatywność, terminowość i odpowiedzialność za realizowane zadania;
kreatywności i inicjatywy w wyszukiwaniu skutecznych rozwiązań;
chęci do rozwoju i doskonalenia swojego warsztatu – to dla nas bardzo ważne;
dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z analityką danych;
Sprawdź nasze social media:
Instagram - kliknij tutaj
Facebook - kliknij tutaj
LinkedIn - kliknij tutaj
Specjalista PPC / Specjalistka PPC
Specjalista PPC / Specjalistka PPC
Legnicka 59c, Wrocław
NETIM Paweł Sądaj