Do naszego zespołu marketingu szukamy doświadczonego marketingowca, który chce mieć realny wpływ na budowanie pozycji Netto w Polsce.
Masz w sobie pasję do storytellingu, budowania marki i komunikacji? Odnajdujesz się w dynamicznym środowisku, gdzie bycie blisko klienta i współpraca są kluczem do sukcesu? Jeśli tak, mamy dla Ciebie idealną ofertę!
Jako Head of Marketing Communication odegrasz kluczową rolę w kształtowaniu i realizacji naszej strategii komunikacyjnej we wszystkich kanałach. Będziesz zarządzać utalentowanym zespołem marketingowców, dbając o to, aby nasza komunikacja trafiała do klientów, partnerów i interesariuszy, budując siłę marki i wpierając cele handlowe firmy.
- Tworzenie, wdrażanie i nadzór nad kompleksową strategią komunikacji marketingowej firmy (wizerunkową i handlową) zgodną z wizją i celami biznesowymi firmy
- Opracowywanie, zarządzanie i współtworzenie kompleksowych kampanii marketingowych 360° dla wszystkich działań wspieranych przez Dział Komunikacji Marketingowej
- Rozwój marki Netto oraz marek własnych, zarządzanie pozycjonowaniem marki i zapewnienie spójności komunikacji we wszystkich punktach styku
- Badania konsumenckie i dostarczanie insightów dla organizacji
- Odpowiedzialność za proces przygotowania gazetek handlowych
- Odpowiedzialność za instore marketing i obsługę marketingową sklepów (m.in.plakaty, billboardy, tablice kierunkowe)
- Koordynacja procesu dostarczania materiałów marketingowych do kanałów komunikacji, takich jak ATL, BTL, media społecznościowe.
- Usprawnianie współpracy z wewnętrznymi zespołami i zewnętrznymi partnerami.
- Realizacja inicjatyw wspierających cele biznesowe i strategię firmy i bliska współpraca zespołem Commercial.
- Śledzenie i analiza efektów kampanii reklamowych, działań konkurencji oraz trendów na rynku.
- Zarządzanie i motywowanie podległego zespołu
- Minimum 7 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji marketingowej, w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Znajomość rynku agencji badawczych, brandingowych, marketingowych i świata SoMe
- Doświadczenie poparte sukcesami w budowaniu i wdrażaniu komunikacji zarówno brandowej jak i trade marketingowej.
- Strategicznego myślenia i podejścia opartego na danych w podejmowaniu decyzji
- Zainteresowanie światem marketingu i biznesu, aktywne śledzenie trendów konsumenckich i nowoczesnych rozwiązań w tym AI.
- Skupienie na kliencie i dostarczanie rozwiązań wzmacniających satysfakcję klientów.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu dobrych relacji, team player.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i efektywnego zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
- Inicjatywa i kreatywność, samodzielność i nastawienie na szukanie rozwiązań.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2, praca częściowo w języku angielskim
- Darmowy pakiet opieki medycznej Medicover Zdrowie
- Dofinansowanie do posiłków
- Praca hybrydowa w systemie 3+2 (po 3 miesiącach pracy)
- Narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
- Możliwość przystąpienia do preferencyjnego ubezpieczenia grupowego PZU
- Możliwość przystąpienia do programu sportowo-rekreacyjnego MultiSport
- Karta Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci osoby upoważniająca do rabatu na zakupy w Netto
- Świąteczne doładowania kart Pluxee
- Nagrody jubileuszowe
- Programy pracownicze z nagrodami (m.in. „Poleć znajomego”)
- Darmowy dostęp do aplikacji językowej eTutor
- Dofinansowanie do wypoczynku pracownika oraz dzieci
- Parking
Więcej na temat działu, benefitów i kultury organizacyjnej znajdziesz na: www.kariera.netto.pl