Specjalista ds. Rekrutacji & Procesów P&C
Nowa
HR

Specjalista ds. Rekrutacji & Procesów P&C

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

rekrutacja

odpowiedzialność

komunikatywność

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:

  • Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych w oparciu o plany zatrudnienia w organizacji – przygotowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, przeprowadzanie wywiadów rekrutacyjnych, bieżący kontakt z kandydatem, wsparcie hiring managerów w procesie
  • Aktywne pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod
  • Bieżąca współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej – administracja umów, negocjowanie warunków
  • Monitorowanie i analiza rynku pracy w celu dostosowania strategii rekrutacyjnych do bieżących potrzeb firmy
  • Prowadzenie i aktualizacja bazy kandydatów
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami i negocjacje warunków współpracy– Grupa Pracuj.pl, OLX, Rocketjobs
  • Administrowanie procesami People&Culture związanymi z cyklem życia pracownika, obejmującymi on/offboarding,
  • Współpraca z Uczelniami, biurami karier, targami pracy w celu promowania wizerunku pracodawcy
  • Administrowanie stroną www – sekcja Kariera
  • Udział w dodatkowych projektach- usprawnianie narzędzi rekrutacyjnych, wsparcie w zakresie podejmowania działań promujących rekrutacje m.in. zakładka Kariera, LinkedIn
  • Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk z obszaru People&Culture, wspierających realizację strategii biznesowej.
  • Wsparcie działań na rzecz budowania kultury różnorodności, zaangażowania oraz współpracy między zespołami.


Nasze wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Rekrutera/Specjalisty HR.
  • Wykształcenie wyższe, najlepiej związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, psychologią lub pokrewnymi dziedzinami
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru HR, w tym związanych z przepisami prawa, procesami zatrudniania i rekrutacji, administracji personalnej.
  • Doświadczenie w pracy z systemem ATS oraz budowania pozytywnych doświadczeń kandydatów
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Umiejętność strategicznego myślenia oraz zarządzania zmianą i rozwiązywania problemów
  • Doświadczenie w pracy z biznesem i umiejętność pełnienia funkcji doradczej
  • Samodzielność i proaktywność w działaniu, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność budowania relacji, ukierunkowanie na współpracę z innymi
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość, prokreatywność


Oferujemy:

  • Karta Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci osoby upoważniająca do rabatu na zakupy w Netto
  • Darmowy pakiet opieki medycznej Medicover Zdrowie
  • Możliwość przystąpienia do preferencyjnego ubezpieczenia grupowego PZU
  • Możliwość przystąpienia do programu sportowo-rekreacyjnego MultiSport
  • Nagrody jubileuszowe
  • Świąteczne doładowania kart Pluxee
  • Programy pracownicze z nagrodami (m.in. „Poleć znajomego”)
  • Darmowy dostęp do aplikacji językowej eTutor
  • Dofinansowanie do wczasów pod gruszą
  • Parking
  • Praca hybrydowa w systemie 3+2 (po 3-miesięcznym okresie próbnym)


Więcej na temat działu, benefitów i kultury organizacyjnej znajdziesz na: www.kariera.netto.pl