Cześć,
Poszukujemy osoby, która zadba o komunikację z klientem i przygotowaniem go do zakupu pełniąc rolę Asystenta/ki ds. Marketingu.
Jednym z naszych flagowych produktów jest Publigo (https://publigo.pl) - narzędzie do e-learningu. Pracujemy w modelu no office wzorując się na takich firmach jak 37signals (twórcy BaseCamp), czy nasz rodzimy Nozbe. Jeżeli poszukujesz pracy, którą możesz wykonywać z dowolnego miejsca na świecie, to będziesz doskonałą osobą do tego zadania.
=== Nasza misja ===
Wierzymy, że każdy z nas ma w sobie potencjał, by zmieniać siebie i świat wokół. Jak? Poprzez rozwój, inspirowanie innych i wspólne tworzenie rzeczy, które mają znaczenie. Jesteśmy przekonani, że praca, którą wykonujemy z pasją i zaangażowaniem, to najlepsze narzędzie do kształtowania lepszej rzeczywistości.
Naszym celem jest tworzenie oprogramowania, które ułatwia codzienne życie i wnosi wartość do świata. Dzięki naszej wiedzy, doświadczeniu i sercu wkładanemu w to, co robimy, tworzymy aplikacje, które są nie tylko funkcjonalne, ale przede wszystkim użyteczne i przyjazne ludziom. Dla nas technologia to sposób na lepsze jutro!
=== Dołącz do nas ===
Jeśli:
- angażujesz się w to, co robisz,
- dobrze poruszasz się w różnych zakamarkach internetu,
- znasz i potrafisz płynnie poruszać się w świecie social media,
- lubisz i potrafisz pisać poprawne językowo teksty (posty, artykuły, newslettery),
- znasz podstawy dobrego copywritingu, umiesz komunikować wartość produktu językiem korzyści,
- znasz narzędzia do tworzenia grafik na potrzeby reklamowe,
- nie boisz się pokazać publicznie (wideo, live, webinar),
- znasz WordPress i / lub inne buildery potrafisz stworzyć mniej lub bardziej zaawansowaną stronę internetową,
- jesteś osobą uczciwą, sumienną i kierującą się wartościami
to szukamy właśnie Ciebie!
Szukamy osoby pełnej pasji i motywacji, gotowej do dzielenia się wiedzą, zaangażowanej w powierzone obowiązki, skrupulatnej i samodzielnej. Praca z nami na pewno będzie dla Ciebie ciekawym doświadczeniem i wyzwaniem.
Mile widziane:
- znajomość technik sprzedaży (lejki),
- znajomość Google Analytics, Google AdWords, Facebook Ads.
Pracując z nami będziesz odpowiadać za:
- komunikację (w postaci dialogu) z obecnymi oraz potencjalnymi klientami różnymi kanałami (social media, newsletter, blog),
- przygotowywanie treści do komunikacji (posty, newsletter, artykuły, wideo, grafiki w Canva),
- działania w social mediach promujące nasze rozwiązania,
- dbanie o pozytywny odbiór (efekt WOW) naszych rozwiązań poprzez dopracowywanie stron, bazy wiedzy etc.
- tworzenie i aktualizacja stron typu Landing Page,
- wsparcie Biura Obsługi Klienta (BOK).
Możesz oczywiście liczyć na pomoc kogoś z zespołu, kto pomoże Ci wdrożyć się w nasz styl pracy.
Oferujemy:
- pracę na stanowisku Asystenta/ki ds. Marketingu z możliwością rozwoju,
- możliwość elastycznych godziny pracy,
- możliwość pracy zdalnej,
- brak korporacyjnej presji i atmosfery – przyjazne, wspierające środowisko pracy w rodzinnej atmosferze,
- możliwość nauki i rozwoju, dzięki wsparciu merytorycznemu i dostępowi do procedur i wytycznych.
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Forma współpracy do uzgodnienia (preferowane B2B). Wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności.
Napisz zatem kilka słów o sobie, pochwal się swoim doświadczeniem, zaprezentuj dotychczasowe efekty swoich przedsięwzięć. Nie zapomnij wspomnieć o swoich oczekiwaniach finansowych.
Po Twoim zgłoszeniu wyślemy Ci dalsze instrukcje.
Wyślij od razu nam swoje zgłoszenie! Być może już niedługo będziesz pracować z nami :)
Netto miesięcznie - B2B
Sprawdź podobne oferty pracy