Jesteśmy globalnym dostawcą technologii, specjalizującym się w nowoczesnych rozwiązaniach z zakresu badań marketingowych. Znakiem rozpoznawczym NEUROHM (www.neurohm.com) są innowacyjne metody oparte o pomiary pozadeklaratywne (w szczególności czasy reakcji- RT). Odbiorcami naszych usług są regionalne i ogólnoświatowe firmy badawcze, doradcze oraz działy marketingu i innowacji podmiotów konsumenckich. Zdecydowana większość naszych klientów to odbiorcy rynku zagranicznego (ok 90%).
Kogo szukamy?
Poszukujemy specjalistów w dziedzinie ilościowych badań ankietowych.
Badacz Rynku / Research Specialist
Badania Marketingowe
Miejsce pracy: Bagatela 11 , Warszawa
Zakres odpowiedzialności :
- Prowadzenie ilościowych projektów badawczych,
- Nadzór nad realizacją badań,
- Analiza i interpretacja danych (nie musisz znać SPSSa),
- Opracowywanie raportów z badań,
- Formułowanie rekomendacji w zakresie strategii marketingowej na podstawie przeprowadzonych badań i briefów klienta,
- Prezentacja wyników z badań dla klientów (najczęściej po angielsku),
- Przygotowywanie ofert badawczych,
- Opracowywanie koncepcji badawczych,
- Kontakt z klientem polskim i zagranicznym (projektowy/ konsultingowy/ ofertowy),
- Tworzenie narzędzi badawczych,
- Rozwój produktów badawczych stosowanych przez firmę,
- Promowanie firmy podczas zagranicznych konferencji branżowych,
Oczekujemy:
- minimum 2 lata doświadczenia w agencji badawczej, strategicznej lub w dziale badawczo-analitycznym po stronie Klienta.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (spotkania z klientami, tworzenie raportów i prezentowanie wyników w języku angielskim).
- doświadczenie w tworzeniu narzędzi badawczych, w tym ankiet internetowych.
- umiejętność z analizy i interpretacji wyników badań marketingowych.
- znajomość Excel, Power Point - lubisz tworzyć estetyczne raporty.
- sumienność, rzetelność, samodzielność.
- umiejętność pracy pod presją czasu i w zmieniających się warunkach.
- wykształcenie wyższe kierunkowe (Marketing, Psychologia, Socjologia, Metody Ilościowe, Ekonometria).
Mile widziane:
- Otwartość na nowe doświadczenia – tych z pewnością nie zabraknie! 🙂
- Kreatywne myślenie.
- Doświadczenie w badaniach business-to-business.
- Znajomość programu SPSS.
- Znajomość rynku usług badawczych.
Oferujemy:
- współpraca na zasadzie B2B
- dodatkowy pakiet benefitów (brak dress code’u, spotkania integracyjne i rozwojowe, zajęcia ang- z native speakerem, inicjatywy dobroczynne)
- pracę z doświadczonym zespołem, w międzynarodowym środowisku (90% realizowanych projektów to projekty zagraniczne),
- pracę w trybie hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu),
- niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.
Zainteresowanych udziałem w rekrutacji prosimy o Aplikacje zawierającą:
1. Informację o oczekiwaniach finansowych netto – współpraca B2B
2. CV opatrzone poniższą klauzulą:
„Stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych „RODO”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez NEUROHM Sp. z o.o. (dawniej: NEUROHM Ohme Sp. K.) z siedzibą w Warszawie, ul. Bagatela 11/ 3, moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV/liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji”.
Po otrzymaniu CV skontaktujemy się z wybranymi osobami.