Badacz Rynku / Research Specialist
Marketing

Badacz Rynku / Research Specialist

Nadarzyn
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

samodzielność

rzetelność

Microsoft Office

sumienność

analiza

język angielski

Mile widziane

kreatywność

IBM SPSS

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy globalnym dostawcą technologii, specjalizującym się w nowoczesnych rozwiązaniach z zakresu badań marketingowych. Znakiem rozpoznawczym NEUROHM (www.neurohm.com) są innowacyjne metody oparte o pomiary pozadeklaratywne (w szczególności czasy reakcji- RT). Odbiorcami naszych usług są regionalne i ogólnoświatowe firmy badawcze, doradcze oraz działy marketingu i innowacji podmiotów konsumenckich. Zdecydowana większość naszych klientów to odbiorcy rynku zagranicznego (ok 90%).


Kogo szukamy?


Poszukujemy specjalistów w dziedzinie ilościowych badań ankietowych.


Badacz Rynku / Research Specialist

Badania Marketingowe


Miejsce pracy: Bagatela 11 , Warszawa


Zakres odpowiedzialności :


  • Prowadzenie ilościowych projektów badawczych,
  • Nadzór nad realizacją badań,
  • Analiza i interpretacja danych (nie musisz znać SPSSa),
  • Opracowywanie raportów z badań,
  • Formułowanie rekomendacji w zakresie strategii marketingowej na podstawie przeprowadzonych badań i briefów klienta,
  • Prezentacja wyników z badań dla klientów (najczęściej po angielsku),
  • Przygotowywanie ofert badawczych,
  • Opracowywanie koncepcji badawczych,
  • Kontakt z klientem polskim i zagranicznym (projektowy/ konsultingowy/ ofertowy),
  • Tworzenie narzędzi badawczych,
  • Rozwój produktów badawczych stosowanych przez firmę,
  • Promowanie firmy podczas zagranicznych konferencji branżowych,


Oczekujemy:


  • minimum 2 lata doświadczenia w agencji badawczej, strategicznej lub w dziale badawczo-analitycznym po stronie Klienta.
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (spotkania z klientami, tworzenie raportów i prezentowanie wyników w języku angielskim).
  • doświadczenie w tworzeniu narzędzi badawczych, w tym ankiet internetowych.
  • umiejętność z analizy i interpretacji wyników badań marketingowych.
  • znajomość Excel, Power Point - lubisz tworzyć estetyczne raporty.
  • sumienność, rzetelność, samodzielność.
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w zmieniających się warunkach.
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (Marketing, Psychologia, Socjologia, Metody Ilościowe, Ekonometria).


Mile widziane:


  • Otwartość na nowe doświadczenia – tych z pewnością nie zabraknie! 🙂
  • Kreatywne myślenie.
  • Doświadczenie w badaniach business-to-business.
  • Znajomość programu SPSS.
  • Znajomość rynku usług badawczych.


Oferujemy:


  • współpraca na zasadzie B2B
  • dodatkowy pakiet benefitów (brak dress code’u, spotkania integracyjne i rozwojowe, zajęcia ang- z native speakerem, inicjatywy dobroczynne)
  • pracę z doświadczonym zespołem, w międzynarodowym środowisku (90% realizowanych projektów to projekty zagraniczne),
  • pracę w trybie hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu),
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.



Zainteresowanych udziałem w rekrutacji prosimy o Aplikacje zawierającą:


1. Informację o oczekiwaniach finansowych netto – współpraca B2B

2. CV opatrzone poniższą klauzulą:


„Stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych „RODO”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez NEUROHM Sp. z o.o. (dawniej: NEUROHM Ohme Sp. K.) z siedzibą w Warszawie, ul. Bagatela 11/ 3, moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV/liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji”.


Po otrzymaniu CV skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Rekomendowane oferty

Assistant Event Manager

Nowa
3Oaks
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
kreatywność
eventy
Nowa