przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe,
rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce,
tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, oraz TikTok Ads, Microsoft Ads
praca z narzędziami m.in. Meta Ads, Facebook Business Manager, TikTok Ads Manager, Google Ads i Analytics, Google Tag Manager, Google Ads Editor, Google Loocker Studio, Allegro Ads, Amazon Ads, DV360, RTB House
analiza skuteczności prowadzonych kampanii oraz raportowanie realizacji KPI (m.in. CPA, ROAS, LTV, CR),
współpraca z innymi działami i agencjami wspierającymi.
Poszukiwane kompetencje:
co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych: Google, Meta, retargeting-owych
umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji powierzonych działań,
potrzeba samodoskonalenia oraz chęć do nauki i ciągłego rozwoju,
znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie,
Nice-to-have:
doświadczenie w prowadzeniu kampanii z branży beauty Allegro Ads i Amazon Ads
doświadczenie w branży beauty
To oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze + przejrzysty system premiowy
Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w firmie rozwijającej się w ekscytującym tempie
Pracę na podstawie umowy o pracę/ zlecenie/ B2B
Elastyczny system czasu pracy (4 dni z biura, jeden dzień zdalnie)
Dofinansowanie do opieki medycznej, kadry Multisport oraz ubezpieczenie na życie
Dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach