Poszukujemy specjalisty od kampanii reklamowych w ekosystemie Facebooka i Google z mocnym ukierunkowaniem na podejście analityczne, automatyzację, prowadzenie eksperymentów i działań optymalizacyjnych, który dołączy do naszego teamu performance.
Oto, co chcemy Ci zaoferować:
- Pracę z nowoczesnymi frameworkami i narzędziami, a także możliwość inicjatywy w ich doborze. Chcesz spróbować czegoś nowego? Bomba, my też lubimy eksperymentować,
- Współpracę z mocnymi zajawkowiczami i realny wpływ na każdy z etapów pracy nad naszą usługą membershipową newonce.club,
- Work-life balance i 40-godzinny tydzień pracy,
- Elastyczne godziny pracy,
- Możliwość pracy z biura, hybrydowo, jak i 100% zdalnie - to Ty wybierasz,
- W razie potrzeby sprzęt do pracy marki twojego wyboru,
- Wynagrodzenie w przedziale 6 - 12 000 PLN NET + VAT w zależności od doświadczenia.
Wymagania:
- Min. trzy letnie doświadczenia w performance marketingu w agencji performance lub domu mediowym
- Bardzo dobra znajomość Business Meta oraz Google Ads
- Znajomość narzędzi Google Cloud Platform, GA4, GTM, AdSence, Optimize
- Plusem będzie znajomość narzędzi służących do automatyzacji i prowadzenia testów a/b
- Doświadczenie w kampaniach ukierunkowanych na wynik w branży subskrypcyjnej lub ecommerce
- Min. rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym
Zadania:
- Praca na kilku kontach reklamowych
- Estymowanie KPI i przygotowywanie mediaplanów
- Egzekucja kampanii reklamowych
- Optymalizacja kampanii reklamowych
- Prowadzenie testów A/B
- Raportowanie z prowadzonych działań
Wymiar czasowy: cały etat
Lokalizacja: praca zdalna lub hybrydowa
newonce.media to dynamicznie rozwijająca się grupa medialna, która dociera miesięcznie do ponad 1,5 miliona odbiorców. Tworzą ją portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz stacjonarny newonce.bar. Pracując z nami, będziesz współtworzyć ciekawe i ważne projekty mediowo-reklamowe dla topowych marek.