Chcesz pracować w najpopularniejszej platformie mediowej dla młodych? Do naszego teamu performance poszukujemy osoby specjalizującej się w kampaniach reklamowych w ekosystemie Facebooka, Google i TikToka z mocnym ukierunkowaniem na podejście analityczne, automatyzację, prowadzenie eksperymentów i działań optymalizacyjnych.
Oto, co chcemy Ci zaoferować:
- Pracę z nowoczesnymi frameworkami i narzędziami, a także możliwość inicjatywy w ich doborze. Chcesz spróbować czegoś nowego? Bomba, my też lubimy eksperymentować,
- Współpracę z mocnymi zajawkowiczami i realny wpływ na każdy z etapów pracy nad naszą usługą membershipową newonce.club,
- Work-life balance i 40-godzinny tydzień pracy,
- Elastyczne godziny pracy,
- W razie potrzeby sprzęt do pracy marki twojego wyboru,
- Wynagrodzenie w przedziale 6 - 12 000 PLN NET + VAT w zależności od doświadczenia.
Wymagania:
- Min. trzy letnie doświadczenia w performance marketingu w agencji performance lub domu mediowym
- Bardzo dobra znajomość Business Meta oraz Google Ads
- Znajomość narzędzi Google Cloud Platform, GA4, GTM, AdSence, Optimize
- Plusem będzie znajomość narzędzi służących do automatyzacji i prowadzenia testów a/b
- Doświadczenie w kampaniach ukierunkowanych na wynik w branży subskrypcyjnej lub ecommerce
- Min. rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym
Zadania:
- Praca na kilku kontach reklamowych
- Estymowanie KPI i przygotowywanie mediaplanów
- Egzekucja kampanii reklamowych
- Optymalizacja kampanii reklamowych
- Prowadzenie testów A/B
- Raportowanie z prowadzonych działań
Wymiar czasowy: cały etat
Lokalizacja: praca stacjonarna lub hybrydowa