Specjalista ds. marketingu
Piękna 18, Warszawa +4 Lokalizacje
Niczuk
Jesteśmy firmą z ponad 60-letnią tradycją, która produkuje wyroby do systemów instalacyjnych dla branży budowlanej.
Naszą markę wyróżnia wysoka jakość produkowanych wyrobów, największe na rynku wsparcie techniczne oraz dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta. Dynamiczne plany rozwoju i ekspansji firmy stanowią szansę dla osób, które pragną dołączyć do grona profesjonalistów i pasjonatów branży.
⭐Więcej na niczuk.pl ⭐
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
koordynacja obiegu dokumentów i przebiegu procesów wewnętrznych (zamówienia, akwizycje, etc.)
odpowiedzialność za przygotowanie i dystrybucję gadżetów promocyjnych we współpracy z dedykowanymi działami firmy
współpraca z polskimi i zagranicznymi dystrybutorami (Klientami THALE), biurami projektowymi, Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży celem ustalenia zapotrzebowania na wsparcie wymienionych podmiotów pod względem inicjatyw/materiałów marketingowych
realizacja działań marketingowych online/offline zgodnie z ustalonym zapotrzebowaniem
współpraca z poszczególnymi działami firmy przy opracowywaniu contentu do materiałów sprzedażowych i wizerunkowych; odpowiedzialność za realizację tych materiałów
prowadzenie projektów w zakresie budowania komunikacji offline (katalogi, foldery, poradniki, materiały POS) i online (newslettery, prezentacje, animacje, filmy instruktażowe, inne)
przygotowanie firmy do udziału w krajowych i zagranicznych targach i konferencjach branżowych
współpraca z podwykonawcami (wybór ofert oraz opracowywanie wytycznych) dla: grafików, animatorów, fotografów, drukarni, producentów, projektantów, wydawców, innych dostawców usług reklamowych
realizacja budżetu i ewidencja kosztów realizacji działań
planowanie i realizacja KPI – raportowanie
Nasze wymagania
minimum 4-letnie doświadczenie w dziale marketingu firmy produkcyjnej
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
wykształcenie wyższe
myślenie sprzedażowe i rozumienie zasad i potrzeb marketingu B2B
łatwość w przyswajaniu specjalistycznej wiedzy o produktach połączona z kreatywnością i lekkością w tworzeniu materiałów promocyjnych (dbałość o szczegóły, zmysł techniczny połączony z estetycznym)
zdolność do oceny i adaptacji powierzonych zadań w ramach szerszego planu strategicznego
umiejętność skutecznej argumentacji oraz gotowość do komunikacji bazującej na otwartości, akceptacji i szacunku
umiejętność ustalania priorytetów oraz efektywna realizacja zadań
zaangażowanie i chęć rozwoju
gotowość do wyjazdów służbowych
Mile widziane
dobra znajomość Adobe InDesign, Photoshop oraz Ilustrator
doświadczenie w organizacji i planowaniu eventów
prowadzenie kampanii CSR
Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Piękna 18, Warszawa
Niczuk