Stanowisko: Specjalista ds. marketingu
Rodzaj umowy: B2B
Wynagrodzenie: 8.500 PLN + VAT
Potrafisz tworzyć rolki instagramowe, które stają się viralowe szybciej, niż zdążysz zaśpiewać pierwsze wersy piosenki “Apt.”? Nadążasz za najnowszymi trendami w social mediach i umiesz planować treści, które przynoszą przychody i leady? Jeśli umiesz tworzyć wizualnie atrakcyjny content video jak za pstryknięciem palców, chcemy, abyś dołączył(a) do naszego zespołu jako nasz Specjalista ds. Marketingu!
🌍 Zwykła agencja? Nie z non.agency!
non.agency to zespół specjalistów: SEM, deweloperów, geeków AI, strategów, konsultantów biznesowych, twórców treści. Tym, co nas łączy, są wspólne wartości: uczciwość, realizm i ambicja. Pomagamy małym i średnim firmom w skalowaniu oraz rozwoju międzynarodowym za pomocą wyszukiwarek internetowych, modeli językowych i sztucznej inteligencji. (Wiemy, że teraz każdy mówi, że używa AI, ale u nas to naprawdę działa — zobaczysz!)
📩 Co oferujemy?
- Pracę w zespole entuzjastów technologii, którzy kochają to, co robią.
- Dużo okazji do rozwoju, nauki i eksperymentowania.
- Płaską hierarchię: tylko imiona, bez względu na stanowisko czy wiek.
- Elastyczne godziny pracy — nie musisz zaczynać o 8 i kończyć o 16.
- Pracę opartą na zaufaniu, odpowiedzialności i odrobinie zabawy.
- Kulturę, w której każdy głos się liczy, a pomysły są cenione bez względu na doświadczenie i wiek.
- 20 dni płatnych dni wolnych od świadczenia usługi.
- Karnet na siłownię i pakiety medyczne.
⚒️ Nasze wymagania:
Tworzenie treści (przede wszystkim wideo marketing, ale nie tylko):
- Tworzenie, pisanie scenariuszy i edytowanie krótkich filmów (Reels, TikToki, YouTube Shorts).
- Dobra znajomość trendów wideo, poczucie estetyki i umiejętność opowiadania historii. Chęć korzystania, wdrażania AI.
Zarządzanie mediami społecznościowymi:
- Ekspertyza dotycząca algorytmów i najlepszych praktyk: Instagram, TikTok, YouTube i LinkedIn.
- Planowanie, optymalizacja i analiza postów w celu maksymalizacji zasięgów i zaangażowania.
- Śledzenie trendów i nowych technologii.
- Planowanie kampanii wielokanałowych zgodnych z celami biznesowymi.
Wiedza techniczna:
- Biegłość w obsłudze kamer, urządzeń nagrywających, oświetlenia i dźwięku.
- Ustawianie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami do podcastów (mikrofony, miksery, oprogramowanie).
Dodatkowe wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (C1+).
-
Portfolio — podeślij je wraz z CV.
📜 Twoje obowiązki:
-
Tworzenie, nagrywanie i edytowanie wysokiej jakości filmów z naszymi specjalistami oraz innych typów treści na platformy społecznościowe zgodnie z głosem i celami marki.
-
Opracowywanie strategii zarządzania mediami społecznościowymi i analizowanie wyników.
-
Planowanie, produkcja i zarządzanie odcinkami podcastów, w tym konfiguracja, edycja i dystrybucja.
-
Newsletter - dwutygodniowe (pracujemy z Mailerlite).
-
Konfiguracja i utrzymanie środowisk nagraniowych oraz sprzętu.
-
Chęć realizacji celów i stworzenia najseksowniejszej marki SEO na świecie.
-
Rozwój naszej marki, naszej strony internetowej i odpowiedzialność za ruch, który generuje i wyniki, które produkuje (będziesz współpracować z zespołami SEO, Content i Paid Media).
🤓 Proces rekrutacji: Nasz proces rekrutacyjny składa się z trzech etapów, wszystkie prowadzone online.
-
Etap 1: Rozmowa rekrutacyjna z rekruterem.
-
Etap 2: Zadanie rekrutacyjne - testowanie twoich umiejętności związanych z danym stanowiskiem. Zadanie zostanie wysłane na maila, a ty będziesz miał określony czas na jego wykonanie.
-
Etap 3: Rozmowa z twoim potencjalnym menedżerem.
-
Etap 4: Jeśli wszystko pójdzie dobrze i będziesz odpowiednią osobą na to stanowisko, z radością powitamy Cię w naszym zespole! :)
Przy wysyłaniu CV koniecznie podeślij nam swoje portfolio — zgłoszenia bez portfolio nie będą rozpatrywane.