Sales Office Manager / Kierownik biura sprzedaży
Nowa
Sprzedaż

Sales Office Manager / Kierownik biura sprzedaży

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski C1

CRM

strategiczne planowanie

zarządzanie zespołem

sprzedaż B2B

zarządzanie sprzedażą

Opis stanowiska

Nuconic to firma specjalizująca się w projektowaniu i realizacji nowoczesnych budynków prefabrykowanych w technologii stalowej, realizowanych dla klientów na całym świecie. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Sales Office Manager, która będzie odpowiedzialna za organizację pracy zespołu sprzedażowego, nadzór nad procesami ofertowania, koordynację współpracy z biurem w USA oraz bieżące wsparcie działań handlowych.

To rola idealna dla osoby uporządkowanej, zorganizowanej i sprawnej w operacyjnym zarządzaniu sprzedażą, która dobrze czuje się w środowisku międzynarodowym i dynamicznych projektach inwestycyjnych.


www.nuconic.com


Informacje podstawowe:

  • Lokalizacja: Węgrzce Wielkie, powiat wielicki

  • Forma zatrudnienia: umowa B2B

  • Wymiar pracy: pełny etat

  • Tryb pracy: stacjonarny


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie codzienną pracą zespołu sprzedaży w Polsce (koordynacja zadań, priorytetów, kontaktów z klientami)

  • Koordynacja współpracy z biurem w USA oraz wsparcie komunikacji między zespołami

  • Organizacja procesu przygotowywania ofert: przydzielanie leadów, pilnowanie terminów, nadzór nad jakością i spójnością materiałów

  • Współpraca z działami operacyjnym, projektowym i marketingowym w celu sprawnej realizacji działań handlowych

  • Bieżąca administracja i raportowanie w systemie CRM, egzekwowanie poprawności danych i statusów

  • Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów sprzedażowych

  • Udział w spotkaniach i wydarzeniach firmowych jako wsparcie dla zespołu handlowego


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży lub w roli wspierającej działania handlowe (minimum 2 lata)

  • Doświadczenie w zarządzaniu procesami lub zespołem – mile widziane

  • Znajomość branży budowlanej, nieruchomościowej lub inwestycyjnej – duży atut

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)

  • Biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel) i systemów CRM

  • Doskonała organizacja pracy własnej i zespołu, umiejętność egzekwowania terminów

  • Wysoka komunikatywność, dokładność i samodzielność

  • Gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych


Oferujemy:

  • Kluczową rolę w organizacji i usprawnieniu pracy działu sprzedaży w firmie o międzynarodowym zasięgu

  • Udział w dynamicznych projektach inwestycyjnych na rynkach zagranicznych (w tym USA)

  • Stabilną, długofalową współpracę w oparciu o umowę B2B

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników zespołu

  • Pracę w doświadczonym zespole, w środowisku o partnerskim podejściu

  • Wsparcie operacyjne, narzędzia pracy i elastyczność w zakresie organizacji obowiązków


Zainteresowana/y? Prześlij swoje CV oraz kilka zdań o sobie – dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko.