#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY.
W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 61, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI.
To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu. W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca. Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda.
Do Twoich głównych obowiązków będzie należało:
- Potwierdzanie sald rozrachunków z kontrahentami.
- Prowadzenie korespondencji oraz wyjaśnianie kwestii związanych z rozrachunkami (współpraca z wszystkimi spółkami i jednostkami OBI).
- Komunikacja z komornikami oraz wysyłanie wezwań do zapłaty.
- Współpraca z Działem Prawnym i Działem Handlowym w zakresie windykacji i kierowania spraw do sądu.
- Przygotowywanie protokołów przeterminowanych należności oraz zobowiązań do spisania (kwartalnie).
- Przygotowywanie i analiza raportów wiekowania dostawców (raz w miesiącu).
- Przygotowywanie raportów wiekowania not obciążeniowych (raz w miesiącu) oraz wysyłanie not rozbieżności do dostawców.
- Analiza zasadności wystawionych przez kontrahentów not odsetkowych.
- Administracja danymi kontrahentów w systemie MasterData SAP (w uzgodnieniu z działem BA).
- Realizacja innych zadań zleconych przez Przełożonego.
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze rozrachunków lub księgowości.
- Znajomość obsługi systemu SAP lub podobnego będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym.
- Dobra organizacja pracy i umiejętność analitycznego myślenia.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Umowę o pracę (na czas określony do końca bieżącego roku).
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych: prywatna opieka medyczna - LuxMed; ubezpieczenie na życie - WARTA; dostęp do Kafeterii Mybenefit z doładowanymi środkami, które można wykorzystać na zakup karty Multisport, bony żywieniowe itp., kursy j. angielskiego.
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (8:00-9:00).
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonych kolegów :)