Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT - Helpdesk
Władysława Łokietka 58, Sopot
OCEANIC Sp. z o. o.
OCEANIC od ponad 40 lat działa na rynku kosmetycznym, tworząc produkty dedykowane osobom ze skórą wrażliwą i skłonną do alergii. Zatrudniamy blisko 400 pracowników i jesteśmy jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Nasze produkty dostępne są w ponad 40 krajach na 5 kontynentach, w tym na rynku nowoczesnym, tradycyjnym oraz farmaceutycznym. Nieustannie dostosowujemy się do zmieniających się potrzeb klientów, jednocześnie dbając o najwyższą jakość i bezpieczeństwo naszych produktów.
Rozwijamy nasz dział IT w głównej siedzibie w Sopocie i szukamy osoby, która dołączy do zespołu, aby wspierać naszych pracowników w codziennej pracy z systemami i sprzętem.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, masz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów IT i chcesz dalej rozwijać się w administracji systemami – zapraszamy!
Twój zakres obowiązków
Zapewnienie pierwszej linii wsparcia użytkowników (zdalnie i na miejscu).
Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i aplikacyjnych.
Konfiguracja i przygotowanie stacji roboczych dla pracowników.
Obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym i dbanie o terminowe ich zamykanie.
Administracja środowiskiem Microsoft 365 (kont użytkowników, licencje, podstawowe ustawienia).
Współpraca z zespołem administratorów IT.
Tworzenie dokumentacji technicznej oraz prostych instrukcji dla użytkowników.
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
Bardzo dobra znajomość systemów Windows i podstaw sieci komputerowych.
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
Doświadczenie w pracy z Microsoft 365 (Exchange, Teams, SharePoint).
Komunikatywność, cierpliwość i nastawienie na pomoc użytkownikowi.
Samodzielność i dobra organizacja pracy.
Mile widziane
Podstawowa znajomość systemów Linux.
Doświadczenie w pracy z systemami ticketowymi.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku kosmetycznym z ponad 40-letnią tradycją.
Dodatkowe świadczenia socjalne: dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS), m.in. dofinansowanie wakacji - "wczasy pod gruszą".
Prywatna opieka medyczna: pakiet LuxMed zapewniający szybki dostęp do specjalistów oraz kompleksową opiekę zdrowotną dla Ciebie i Twoich bliskich.
Ubezpieczenie na życie: możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach – dla Ciebie i Twojej rodziny.
Wsparcie dla aktywnego stylu życia: dofinansowanie do karty Multisport, która umożliwia korzystanie z szerokiej gamy obiektów sportowych.
Atrakcyjne zniżki na nasze produkty: korzystaj z szerokiego portfolio kosmetyków OCEANIC w bardzo konkurencyjnych cenach! 😊
Paczki świąteczne i okazjonalne upominki: drobne niespodzianki na ważne okazje, byś czuł/a się doceniony/a przez cały rok.
Możliwość rozwoju zawodowego: szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, aby stale podnosić swoje kwalifikacje.
Brzmi interesująco?
Dołącz do OCEANIC! Nie czekaj – aplikuj i zacznij współpracę z marką, która inspiruje.
Jak aplikować?
Jeśli jesteś zainteresowany/a ofertą kliknij poniższy przycisk "Aplikuj" i wypełnij formularz aplikacyjny
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT - Helpdesk
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT - Helpdesk
Władysława Łokietka 58, Sopot
OCEANIC Sp. z o. o.