Koordynator klientów
Aleksandra Ostrowskiego 13d, Wrocław
Odyssey Crew sp. z o.o.
Odyssey Crew to zespół specjalistów tworzących interaktywne rozwiązania 3D (Homer POS i Homer Web) dla branży nieruchomości mieszkaniowych. Pracujemy z największymi deweloperami w Polsce i rozwijamy się na rynkach zagranicznych. Teraz szukamy osoby, która będzie łączyć świat naszych klientów i zespołu projektowego.
koordynować komunikację z klientami i zespołem (zbieranie briefów, ustaleń, tasków),
pozyskiwać i porządkować materiały projektowe,
weryfikować zgłoszenia od klientów (wstępna analiza, przekazywanie do zespołu dev/grafików),
nadzorować dodatkowe zlecenia i przygotowywać wyceny,
wspierać dział sprzedaży i marketingu,
dbać o terminowe rozliczenia i satysfakcję klientów.
ma min. 2 lata doświadczenia w koordynowaniu projektów B2B (mile widziane w branży nieruchomości, architekturze, IT, grafice 3D),
posługuje się językiem angielskim na poziomie C1 (mile widziane także czeski, francuski lub hiszpański),
potrafi sprawnie organizować pracę i komunikować się zarówno z klientem, jak i zespołem,
aktywnie słucha i jasno przekłada potrzeby klienta na język techniczny,
miał styczność z oprogramowaniem projektowym typu Autocad ale nie wymagamy tworzenia w nim treści,
zna narzędzia do zarządzania projektami/CRM (ClickUp, HubSpot, Pipedrive lub podobne),
jest gotowy do pracy stacjonarnej we Wrocławiu.
współpracę B2B, pełny etat + 26 dni płatnej nieobecności,
wynagrodzenie 8 000 – 12 000 PLN netto + VAT,
nowoczesne biuro we Wrocławiu (z miejscem parkingowym),
udział w rozwoju innowacyjnych produktów 3D,
budżet szkoleniowy i realny wpływ na procesy w firmie.
Prześlij CV lub profil LinkedIn na adres jobs@odysseycrew.com z dopiskiem Koordynator Projektów – RocketJobs.