Poszukujemy doświadczonego Product Managera do prowadzenia rozwoju innowacyjnych aplikacji architektonicznych, które wykorzystują możliwości silnika Unreal Engine 5. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie wizji produktu, budowanie zespołu developerskiego oraz koordynowanie pracy projektowej od koncepcji po wdrożenie. Oczekujemy umiejętności zarządzania ryzykiem, optymalizacji procesów i znajdowania rozwiązań dla napotkanych problemów.
Wymagania:
Doświadczenie zawodowe:
- Minimum 3-5 lat doświadczenia na stanowisku Product Managera w branży IT, zwłaszcza w projektach związanych z aplikacjami 3D lub wizualizacjami architektonicznymi.
- Doświadczenie w prowadzeniu zespołów projektowych oraz w tworzeniu produktów opartych na silnikach 3D, takich jak Unreal Engine 5.
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami w metodologii Agile/Scrum, w tym wyznaczanie kamieni milowych, tworzenie i monitorowanie harmonogramów.
Umiejętności techniczne:
- Znajomość silnika Unreal Engine, pozwalająca na efektywną współpracę z zespołami programistów i specjalistów.
- Doświadczenie w tworzeniu interaktywnych aplikacji architektonicznych na urządzenia dotykowe.
- Zrozumienie zasad UX/UI w kontekście interaktywnych aplikacji architektonicznych.
- Umiejętność analizy ryzyka, zarządzania wąskimi gardłami projektu oraz proponowania rozwiązań.
Zdolności analityczne i strategiczne:
- Umiejętność kreowania wizji produktu, opartej na zrozumieniu potrzeb klientów i celów biznesowych.
- Tworzenie roadmapy produktów zgodnie z analizą rynku i potrzebami klientów.
- Umiejętność zarządzania cyklem życia produktu, od fazy koncepcyjnej do wdrożenia.
- Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz optymalizacji procesów w zarządzanym projekcie.
Kompetencje komunikacyjne i organizacyjne:
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w relacjach z zespołami technicznymi, jak i z interesariuszami biznesowymi.
- Umiejętność łączenia potrzeb różnych grup interesariuszy oraz dostosowywania produktu do ich wymagań.
- Świetna organizacja pracy, obowiązkowość i terminowość.
- Otwartość na dyskusje, asertywność oraz umiejętność udzielania i przyjmowania feedbacku.
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku, myślenie „out of the box” i szybka adaptacja do zmian.
Wykształcenie:
- Preferowane wykształcenie wyższe w dziedzinie zarządzania, informatyki, architektury lub inżynierii.
- Praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku jest kluczowe.
Znajomość narzędzi:
- Doświadczenie z narzędziami do zarządzania projektami, takimi jak JIRA, Trello lub Asana.
- Umiejętność prowadzenia dokumentacji i specyfikacji produktowych za pomocą narzędzi takich jak Confluence.
- Znajomość oprogramowania do modelowania 3D (np. Blender, 3ds Max, Revit) będzie dodatkowym atutem.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość trendów w UX oraz zainteresowanie nowymi technologiami stosowanymi w grach i aplikacjach architektonicznych.
- Doświadczenie w tworzeniu rozwiązań interaktywnych na urządzenia dotykowe.
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Zakres obowiązków:
-
Kreowanie wizji produktu i strategii jego rozwoju, zgodnie z analizą rynku i potrzebami klientów.
-
Koordynowanie pracy zespołu projektowego, składającego się z programistów, grafików i architektów, w celu realizacji planu.
-
Budowanie zespołu developerskiego na potrzeby projektu oraz współpraca z kluczowymi interesariuszami.
-
Zarządzanie projektem przez wszystkie jego etapy, od fazy koncepcyjnej po wdrożenie.
-
Analizowanie ryzyka i zarządzanie wąskimi gardłami w projekcie oraz wdrażanie optymalnych rozwiązań.
-
Identyfikowanie potrzeb klientów oraz celów biznesowych w celu dostosowywania funkcjonalności produktu.
- Monitorowanie postępów projektu, raportowanie wyników oraz zarządzanie harmonogramami.
Oferujemy:
- Możliwość pracy nad nowoczesnymi projektami z wykorzystaniem silnika Unreal Engine 5.
- Praca nad interaktywnymi rozwiązaniami na urządzenia dotykowe.
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
- 24 dni pełnopłatnej absencji