Project Manager / Kierownik Projektu Contact Center z j. angielskim
Nowa
Zarządzanie

Project Manager / Kierownik Projektu Contact Center z j. angielskim

Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski C1

raporty

KPI

CRM

zarządzanie projektami

zarządzanie zespołem

analiza

Proaktywność

samodzielność

Mile widziane

języki obce

Opis stanowiska

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1300 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami. 


W związku z uruchomieniem nowego projektu w branży modowej i e-commerce, tworzymy zupełnie nowy zespół i poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego kandydata na stanowisko: 


Kierownik Projektów Contact Center z językiem angielskim

Miejsce pracy: Lublin



Twoim zadaniem będzie: 

  • zarządzanie zespołem liderów oraz doradców 
  • wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja realizacji celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych) 
  • realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez zespół 
  • kontrolowanie realizacji postanowień umowy z klientem zlecającym 
  • raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację 
  • dbanie o wysoką motywację zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów 



Nasze wymagania: 

  • Doświadczenie managerskie w branży BPO, SSC lub contact center – zarządzanie zespołami, procesami i wskaźnikami KPI 
  • Biegła znajomość języka angielskiego  
  • Wysoko rozwinięte analityczne myślenie i orientacja na wynik, umiejętność pracy z danymi 
  • Umiejętność pracy z systemami contact center, CRM i narzędziami technologicznymi  
  • Zdolności przywódcze, budowanie i motywowanie zespołu, decyzyjność w kwestiach kadrowych. 
  • Proaktywne podejście i inicjatywa w działaniu – samodzielność w identyfikowaniu potrzeb i wdrażaniu usprawnień 
  • Silne umiejętności negocjacyjne, orientacja na cele i skuteczność w realizacji  

 

Mile widziane: 

  • znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem  


 

Co oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B 
  • kwartalny system motywacyjny 
  • pracę od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-18:00 (8 godzin dziennie) – godziny dopasowane do Ciebie  
  • programy szkoleń i warsztatów dla kadry menadżerskiej 
  • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie 
  • darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń 
  • komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina (praca stacjonarna) 
  • możliwa okazjonalna praca zdalna (do 24 dni w roku) 


Rekomendowane oferty

Expert SAFe Scrum Master (US Timezone)

Nowa
135 - 150 PLN/godz.
1dea
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SAFe
Agile
Scrum
Nowa