Voice Contact Center jest rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze Klienta. Jesteśmy Liderem w zakresie tworzenia pozytywnego Customer Experience. Voice Contact Center to 1500 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Lublin, Krakowskie Przedmieście 34
Zakres obowiązków:
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących w języku niemieckim
- zapis informacji do systemu klienta
Czego oczekujemy?:
-
znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 oraz komunikatywnej znajomości języka polskiego
- dyspozycyjności od poniedziałku do niedzieli. w przedziale 8.00-20.00 (Ty wybierasz godziny)
- gotowość do rozpoczęcia współpracy od 19.05
- komunikatywności, odporności na stres
- dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w internecie)
- umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
- doświadczenie w pracy w Contact Center mile widziane
Zapewniamy:
- współpracę na podstawie umowy zlecenie
- stawka uzalezniona od poziomu znajomości języka niemieckiego (od 37,50 do 40,48zł brutto)
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
- stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
-
elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji (w zakresie od poniedziałku do niedzieli. w przedziale 8-20.00)
- komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina
-
realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2024 roku było ich aż 94!)
-
atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM