W Office People każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego Klienta, polskiego producenta specjalizującego się w pokryciach dachowych, w szczególności w produkcji membran bitumicznych, rozwiązań hydroizolacyjnych i materiałów izolacyjnych z blisko 40-letnią tradycją, rozwijającego rynek sprzedaży w Niemczech, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Country Sales Manager - oferta dla osób zdecydowanych na relokację do centralnych Niemiec lub już tam mieszkających (Kassel, Göttingen, Erfurt)
Jakie zadania na ciebie czekają?
- zarządzanie 3-4 osobowym zespołem Przedstawicieli Regionalnych,
- wyznaczanie celów i wspieranie zespołu w ich realizacji,
- rozwój kompetencji członków zespołu i rekrutacja nowych pracowników,
- udział w tworzeniu strategii rozwoju sprzedaży na rynku niemieckim i budowaniu nowych kanałów dystrybucji,
- koordynacja procesów sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów,
- aktywna sprzedaż innowacyjnych i wysokiej jakości produktów dostosowanych zarówno do budownictwa mieszkaniowego, jak i komercyjnego,
- zarządzanie budżetem sprzedaży i polityką promocyjną,
- udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganna reprezentacja firmy, również w mediach społecznościowych,
- współpraca z innymi działami w firmie;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
- doskonała znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2)
- doświadczenie w sprzedaży B2B, w tym co najmniej 5 lat w sprzedaży w branży materiałów budowlanych na rynek niemiecki,
- ze względu na charakter stanowiska kandydaci powinni mieszkać w centralnych Niemczech (nie ma opcji na pracę hybrydową lub zdalną),
- co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu rozproszonym zespołem handlowców,
- praktyczna znajomość marketingu handlowego,
- umiejętność myślenia strategicznego i zaawansowane umiejętności organizacyjne oraz cechy przywódcze,
- łatwość w prowadzeniu rozmów handlowych z klientami i zaawansowane umiejętności negocjacyjne,
- orientacja na klienta i nastawienie na osiąganie celów,
- samodzielność, zaangażowanie, pasja do sprzedaży
- energia i determinacja w osiąganiu celów oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- prawo jazdy, gotowość do pracy w terenie i częste podróże służbowe na terenie Niemiec,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, empatia, umiejętność słuchania
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Teams);
Dlaczego warto aplikować?
- stabilna praca w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników sprzedażowych,
- duża niezależność, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- praca w szybko rozwijającej się organizacji z produktami o wysokiej jakości dobrze postrzeganymi na rynku niemieckim,
- pełen pakiet onboardingowy - szkolenia produktowe i wdrożeniowe,
- bardzo dobra atmosfera pracy i pełne wsparcie zespołu,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, samochód służbowy, także do użytku prywatnego
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało!