🕑 Rodzaj pracy: Pełny etat
⭐ Doświadczenie: Specjalista/Młodszy specjalista
📄 Forma zatrudnienia: Umowa B2B/Umowa zlecenie
📍 Tryb pracy: Praca zdalna
💵 Wynagrodzenie
Umowa B2B: 5 000 – 8 500 zł netto + VAT
Wynagrodzenie na tym stanowisku składa się z dwóch elementów: stałej stawki godzinowej oraz prowizji uzależnionej od wyników. Stawka godzinowa jest ustalana na podstawie prezentowanych umiejętności i doświadczenia. Powyższe widełki obejmują zarówno podstawę, która może się różnić, jak i potencjalną prowizję.
🙌 Co mamy do zaoferowania?
-
Kompleksowe szkolenie na start – nie musisz mieć doświadczenia w pracy na platformie Pigu.
-
Praca w 100% zdalna – wszyscy pracujemy z domu. 🏡
-
Elastyczny czas pracy – brak sztywnych godzin, samodzielnie zarządzasz swoim dniem. 🕒
-
Wynagrodzenie podstawowe 30-38 zł/h netto + VAT na start. 💰
-
Wynagrodzenie prowizyjne w wysokości do ponad 10% od faktury klienta, u którego cel został zrealizowany. 💸
- Możliwość poszerzania kompetencji w zakresie sprzedaży na marketplace – dostęp do bazy wiedzy oraz praca ze specjalistami. 📈
- Możliwość poszerzania kompetencji w obszarze e-commerce, podczas angażowania się w projekty innych działów. 🌐
- Możliwość budowania marki osobistej eksperta Pigu. 🤓
- Dofinansowanie karty Medicover Sport. 💪
- 10 dni płatnego urlopu. 🌴
-
Zatrudnienie na umowę B2B. 📄
-
Pracę na pełen etat lub na więcej, jeśli tylko masz ochotę. 🕑
🎯 Co będzie Twoim zadaniem?
- Kompleksowa obsługa kont Partnerów na platformie Pigu.
- Kontakt z Partnerami.
- Rozwój sprzedaży na kontach Partnerów na wszystkich rynkach.
- Wystawianie ofert produktowych.
- Rekomendacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży.
- Planowanie strategii sprzedaży.
- Prowadzenie kampanii Ads.
- Planowanie i tworzenie kampanii promocyjnych.
- Raportowanie wyników.
- Stałe szkolenie się w zakresie sprzedaży na Pigu.
⭐ Czego szukamy u kandydatów?
- Doświadczenia w sprzedaży na marketplace'ach. Nie musisz mieć doświadczenia w pracy konkretnie na Pigu – wszystkiego Cię nauczymy.
- Bardzo dobrej znajomości Excela.
- Bardzo dobrej znajomości programu Baselinker.
- Samodzielności i zaradności – potrafisz sam/a rozwiązywać problemy i podejmować decyzje.
- Umiejętności efektywnej organizacji pracy oraz wielozadaniowości.
- Komunikatywności – kontakt z partnerem to dla Ciebie żaden problem.
- Mile widziana znajomość programu ClickUp.
- Doświadczenie w pracy agencyjnej będzie dodatkowym atutem.
📣 Jak wygląda proces rekrutacji?
- Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV. 📃
- Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce. ✍
- Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Poznamy się, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania. 💬