Digital Strategy Manager
Nowa
Media

Digital Strategy Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

digitalstrategy

planowaniemediow

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków:


- Będziesz odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii działań digital marketingowych w całym ekosystemie digitalowym (SEO, SEM, e-commerce, CRM, marketing automation, analityka internetowa, social media).

- Zarządzać projektami digitalowymi.

- Odpowiadać za rozwój merytoryczny współpracowników.

- Doradzać w obszarze rozwiązań digitalowych, łączenia danych i wykorzystania nowych technologii w marketingu digitalowym dla naszych klientów.

- Prowadzić spotkania z klientami w celu prezentacji rozwiązań strategicznych.

- Brać udział w przetargach

- Na bieżąco analizować wyniki pod kątem osiągnięcia wyznaczonych KPI.


JEŻELI CHCESZ PRACOWAĆ W ZESPOLE, KTÓRY:


- składa się z doświadczonych digitalowców/strategów digitalowych i gdzie jest przestrzeń do merytorycznych dyskusji i wspólnego rozwiązywania wyzwań, także tych online-offline, bo mamy doświadczenie też offline’owe 😉

- stawia mocno na rozwój, pracuje nad nowymi strategiami, także przetargowymi, sposobami pracy i produktami, jest tu duża sprawczość i nie ma pomysłów, które nie wchodzą na tapet, bo nie. Pracujemy omnichannel skupiając się na rozwiązaniach digital, ale nigdy w oderwaniu od innych mediów.

- pracuje między innymi na dużym, ale lokalnym Kliencie. Będzie zatem możliwość tworzenia i weryfikacji strategii mediowych, ale także duże pole do innowacyjnych pomysłów kreatywnych. To jeden z większych reklamodawców na TikToku 😊

- daje możliwość wymiany projektów – jeżeli potrzebujemy sami odświeżenia lub też potrzebne jest nowe spojrzenie na biznes Klienta

- pozwala sprawdzić się także w roli mentorów, na co dzień pracujemy w mniejszych zespołach z planerami, których możemy rozwijać, ale także szerzymy wiedzę w całej agencji

- lubi się chwalić i nie boi się wystąpień na konferencjach, także tych dużych. Pracujemy sprawnie zarówno w tandemach, jak i solo z możliwością bardzo merytorycznej, ale też prezentacyjnej konsultacji

- nie lubi za to bullshitu, stawia na szczerość i dobre zasady współpracy, umie się zorganizować, nie ma chaosu.


TO ZAPRASZAMY!


Nasze wymagania:


  • Masz minimum 5-letnie doświadczenie w budowaniu strategii digitalowych dla klientów korporacyjnych.

  • Na bieżąco śledzisz nowe trendy i aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań w obszarze digital.

  • Potrafisz rozłożyć każdy brief na części pierwsze.

  • Doskonale rozumiesz rolę i cele komunikacji digital oraz wzajemną relację pomiędzy poszczególnymi kanałami.

  • Potrafisz zaprojektować Digital Consumer Journey z uwzględnieniem wielu różnych komunikatów kierowanych do użytkowników.

  • Świetnie radzisz sobie z doborem odpowiednich narzędzi i kanałów komunikacji digital.

  • Jesteś kreatywny, innowacyjny a jednocześnie zwracasz dużą uwagę na szczegóły.

  • Umiesz inspirować innych oraz przedstawiać idee w prosty i zrozumiały sposób.

  • Posiadasz umiejętności prezentacyjne, a wystąpienia publiczne nie są dla Ciebie problemem.

  • Masz analityczny umysł, znasz Excela a analiza danych, to coś co naprawdę lubisz.

  • Jesteś zaangażowany i dążysz do realizacji założonych celów.

  • Jesteś samodzielny, odpowiedzialny i dobrze organizujesz swoja pracę.

  • Jesteś komunikatywny i lubisz ludzi.

  • Dobrze mówisz i piszesz po angielsku.


Mile widziane:


  • Znajomość zagadnień i rozwiązań z obszaru CRM.

  • Praktyczna znajomość budowy stron internetowych, HTML, PHP i CSS.

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi do analityki stron www.



To oferujemy:


  • Pracę w najlepszej grupie reklamowej na świecie i najczęściej nagradzanej agencji mediowej na polskim rynku. Zapraszamy ambitnych i zaangażowanych ekspertów do wspólnego rozwijania agencji w oparciu o wizję Omnichannel Experience.

  • Szeroką ofertę szkoleń i programów rozwojowych oraz bogatą bazę wiedzy.

  • Dostęp do najnowszych narzędzi i technologii związanych z mediami i komunikacją zintegrowaną (sieciowych i komercyjnych).

  • Egalitarną kulturę pracy w organizacji opartej na jasnych zasadach i silnych wartościach: zaangażowanie, współpraca, odwaga.

  • Świetną atmosferę pracy w firmie, w której pracują ludzie z pasją, podejmujący wiele wspólnych inicjatyw (akcje pracownicze i charytatywne).

  • Abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi.

  • Dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.

  • Dodatkowo: kafeteryjny system benefitów, fizjoterapia, ubezpieczenie grupowe.