CRM Campaign Coordinator
Omnicom Production (eg+ worldwide) to agencja reklamowa należąca do globalnych struktur sieci Omnicom. Działamy od ponad 20 lat na rynku i jesteśmy ekspertami w adaptacjach i lokalizacjach reklam.
Dołącz do nas i prowadź projekty dla znanych, międzynarodowych marek, pracując w jednej z czołowych międzynarodowych agencji reklamowych na świecie.
Czemu szukamy CRM Campaign Managera?
- Chcemy usprawnić przepływ informacji i kanały dystrybucji materiałów między agencją a lokalnymi rynkami europejskimi.
- Potrzebujemy Managera, który będzie odpowiedzialny za cały proces kampanii end-to-end.
- Szukamy osoby, która będzie czuwać nad przestrzeganiem ustalonych standardów realizacji projektów.
Do Twoich głównych zadań będzie należeć:
- Bezpośrednia współpraca z 30 rynkami europejskimi w celu usprawnienia komunikacji – niezbędna jest tu dobra znajomość jęz. angielskiego
- Wdrażanie odpowiednich ścieżek komunikacji oraz standardów współpracy i briefowania, by zapewnić przejrzystość w prowadzonych projektach
- Zbieranie szczegółowych informacji dot. projektów oraz materiałów źródłowych niezbędnych do zapewnienia płynnej realizacji zadań
- Upewnianie się, że projekty są realizowane na czas oraz zgodnie ze standardami
- Współpraca z Project Managerami i koordynacja projektów, która zapewni jak największą efektywność pracy
- Raportowanie efektów, czyli monitorowanie procesów produkcji materiałów reklamowych, śledzenie postępów i identyfikowanie „wąskich gardeł”
Co jest Ci potrzebne na tym stanowisku:
- Minimum 3 lata relatywnego doświadczenia w agencji reklamowej przy koordynacji projektów
- Udokumentowane doświadczenie we wdrażaniu systemów CRM, ERP, automatyzacji marketingu
- Rozumienie marketingu e-mailowego, SMS-owego i innych kanałów
- Prowadzenie oceny wskaźników, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań w celu optymalizacji procesu
- Zorientowanie na szczegóły
- Silne umiejętności komunikacyjne, czyli budowanie i utrzymywanie relacji z klientami i członkami zespołu oraz jasne i skuteczne przekazywanie informacji
- Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz zarządzania czasem i zadaniami
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2) niezbędna w kontaktach z Klientami zagranicznymi,
- Zorientowanie na szczegóły
- Znajomość specyfiki adaptacji treści na różne rynki europejskie będzie dodatkowym atutem.
Czeka na Ciebie:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Praca w trybie hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalne),
- Współpraca ze znanymi, międzynarodowymi markami,
- Pywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Dostęp do platformy z kursami online