Omnicom Production to działający w globalnych strukturach sieci Omnicom dom produkcyjny, zajmujący się adaptacją reklam na lokalne rynki, a także automatyzacją i optymalizacją procesu produkcji. Sprawdź, czy to Ciebie szukamy 👀
Twój zakres obowiązków
- Obsługa administracyjna procesów kadrowo-płacowych, w tym przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy oraz zaświadczeń.
- Wsparcie w przygotowywaniu i obliczaniu wynagrodzeń dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.
- Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PPK oraz PFRON.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dbanie o kompletność i aktualność dokumentacji kadrowej.
- Wprowadzanie i bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym Comarch Optima.
- Udzielanie wsparcia pracownikom w zakresie płac, urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych zagadnień kadrowych.
Nasze wymagania
- Masz minimum rok doświadczenia pracy w obszarze kadr i płac (praca na stanowisku związanym z obsługą wynagrodzeń, w tym wprowadzanie danych, obliczanie płac, przygotowywanie raportów).
- Kurs z zakresu kadr i płac, potwierdzający znajomość przepisów prawa pracy, systemów wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych.
- Umiejętność pracy z narzędziami do obsługi kadr i płac, mile widziana znajomość Comarch Optima :).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1.
- Stała chęć poszerzania wiedzy z zakresu kadr i płac oraz bieżącego śledzenia zmian w przepisach.
To oferujemy
- Elastyczny czas pracy w systemie hybrydowym.
- Pozytywną atmosferę - jesteśmy firmą o dużej dynamice, cenimy bezpośrednie relacje.
- Profesjonalne wdrożenie oraz wsparcie w dalszym rozwoju i pogłębianiu wiedzy kadrowo-płacowej.
- Dostęp do platformy ze szkoleniami online.
- Możliwość dołączenia do zajęć językowych, spotkania integracyjne oraz brak dress code'u ;)