Kim jesteśmy? 👀
Omnicom Production to działający w globalnych strukturach sieci Omnicom dom produkcyjny, zajmujący się adaptacją reklam na lokalne rynki, a także automatyzacją i optymalizacją procesu produkcji.
Pracujemy w systemie hybrydowym, a nasze biuro znajduje się niedaleko galerii Westfield Mokotów. Do zespołu Client Service szukamy aktualnie Project Managera. 🙋♀️ 🙋♂️
Sprawdź, czy to Ciebie szukamy 👇
To o Tobie?
✔️ Masz doświadczenie w branży reklamowo – marketingowej w szczególności przy koordynacji projektów z zakresu adaptacji/ lokalizacji reklam;
✔️ Bardzo dobrze znasz język angielski (jest niezbędny do codziennej komunikacji z Klientem);
✔️ Sprawnie posługujesz się programami do zarządzania projektami;
✔️ Budujesz dobre, partnerskie relacje ze współpracownikami i Klientem;
✔️ Umiesz dostosowywać się do zmieniających się priorytetów;
✔️ Potrafisz realizować kilka projektów równolegle;
✔️ Wyróżnia Cię podzielność uwagi, precyzja i uważność.
W takim razie, przed Tobą:
⭐️ Samodzielne zarządzanie produkcją materiałów reklamowych dla międzynarodowych Klientów z różnych branż, z dostarczeniem na wiele światowych rynków (ATL, BTL, Digital);
⭐️ Opracowanie harmonogramu prac produkcyjnych, przygotowanie kosztorysów dla Klienta i dalszy nadzór nad terminową realizacją zadań;
⭐️ Opieka nad Klientem – bieżąca komunikacja, rozwiązywanie problemów i partnerskie wsparcie na każdym etapie trwania projektu;
⭐️ Współpraca z naszymi zespołami produkcyjnymi (DTP, Moving Image, Digital, Traffic, QA) – konsultacje i dbanie o dobry przepływ informacji.
Z naszej strony zapewniamy:
✏️ Pracę w trybie hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalne);
✏️ Możliwość uczestniczenia w zajęciach nauki języka angielskiego;
✏️ Koordynację projektów dla różnych rynków dla globalnych klientów;
✏️ Platformę ze szkoleniami online;
✏️ Wsparcie naszych zespołów i pozytywną atmosferę pracy.
Nie zwlekaj, aplikuj już dziś 📩
Rekomendowane oferty