Opiekun Klienta/ Key Account Manager
Nowa
Obsługa klienta

Opiekun Klienta/ Key Account Manager

Wrocław
5 500 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 500 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 500 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 500 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

analityczne myślenie

Rynek IT

komunikatywność

obsługa klienta

Opis stanowiska

O firmie:

Jesteśmy zespołem programistów tworzącym oprogramowanie na rynek polski oraz niemiecki. Nasze aplikacje mają na celu ułatwienie pracy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz przeprowadzaniem inwentaryzacji.

Jesteśmy zgraną ekipą, która sumiennie i na czas wykonuje swoje obowiązki. Pracujemy w około 35-osobowym zespole, dzięki czemu każdy ma szansę pokazać swoje umiejętności oraz znaleźć swoje miejsce w projekcie. Szukamy kogoś kto, tak jak my, zna się na swojej pracy i pomoże nam w tworzeniu coraz to lepszych rozwiązań. Razem możemy sprawnie dopasować drogę do celu naszych klientów. Jeżeli przyjazna atmosfera w pracy jest dla Ciebie równie ważna jak dla nas - wyślij nam swoje CV!


Kogo szukamy:

Do naszego zespołu poszukujemy Opiekuna Klienta, który będzie odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z naszymi klientami. Osoba na tym stanowisku będzie pełniła kluczową rolę w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi, dbając o zrozumienie potrzeb klientów oraz proponując odpowiednie rozwiązania, które odpowiadają ich oczekiwaniom. Poszukujemy osoby, która nie tylko będzie dbała o codzienne wsparcie, ale także aktywnie uczestniczyła w procesie rozwoju oferty.


Zakres obowiązków:

·       Zarządzanie relacjami z klientami – Budowanie i utrzymywanie długotrwałych oraz pozytywnych relacji, dbanie o satysfakcję i efektywność współpracy.

·       Analiza potrzeb klientów – Dokładne zrozumienie oczekiwań i wymagań klientów, opracowywanie strategii oraz rozwiązań dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za proponowanie klientom dodatkowych usług oraz zachęcanie ich do pełnego wykorzystania szerokiej oferty firmy, co pozwoli na jeszcze bardziej owocną i wartościową współpracę.

·       Wsparcie posprzedażowe – Zapewnienie wysokiej jakości obsługi posprzedażowej, rozwiązywanie problemów, w tym rozpatrywanie reklamacji, oraz udzielanie wsparcia w codziennych kwestiach związanych z korzystaniem z usług firmy.

·       Przewidywanie potrzeb rynku – Monitorowanie trendów rynkowych, analiza działań konkurencji.


Wymagania:

 

·       Znajomość rynku IT, trendów technologicznych, leasingu pracowniczego oraz usług doradczych (mile widziane)

·       Znajomość języka angielskiego i/ lub innego obcego (preferowany j.niemiecki) w stopniu komunikatywnym

·       Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne

·       Znajomość technik sprzedaży i budowania relacji z klientami

·       Zdolność analitycznego myślenia

·       Znajomość pakietu MS OFFICE

 

Preferowane cechy personalne: komunikatywność i cierpliwość ;)


Oferujemy:

  • Elastyczną formę zatrudnienia: B2B, umowa o pracę – jak Ci wygodniej
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, w naszym wrocławskim biurze
  • Elastyczne godziny pracy 6:00-18:00
  • Pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Przyjazną atmosferę pracy i spotkania integracyjne
  • Pracę w młodym zespole
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Kartę Multisport, pakiet Luxmed


Czego nie wymagamy:

  • Wieloletniego doświadczenia – doświadczenie w pracy z klientem jest mile widziane, natomiast chcemy uczyć się i rozwijać razem z Tobą.


5 500 - 7 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 500 - 7 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Remote Customer Support with German

Nowa
6 300 - 6 800 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Nowa