Jesteśmy agencją 360, działamy na rynku kreacji, organizacji eventów, digital marketingu i mediów.
Kreujemy innowacyjne rozwiązania ukierunkowane na realizację celów biznesowych naszych Klientów.
Budujemy strategie i niestandardowe koncepty, które przekładają się na wysoką efektywność podejmowanych działań. Słuchamy i słyszymy naszych Klientów, trzymamy rękę na pulsie, rejestrujemy i wdrażamy zmiany rynkowe i technologiczne.
Rekrutujemy do działu performance - planowanie, wdrażanie kampanii, zakup mediów i analityka.
WYMAGANIA:
✅ Pierwszych doświadczeń lub szkoleń w obszarze marketingu online (np. samodzielnie zrobione kampanie, kursy, staże, praktyki),
✅ Zainteresowania reklamą online i chęci nauki pracy z narzędziami typu Google Ads i Facebook Ads,
✅ Umiejętności analitycznego myślenia i pracy z danymi,
✅ Dobrej znajomości języka polskiego i przynajmniej komunikatywnej znajomości angielskiego (min. B1/B2),
✅ sumienności, komunikatywności i zaangażowania.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
✅ Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, Facebook Ads oraz innych platformach reklamowych (LinkedIn, Instagram, itp.),
✅ Analiza wyników i przygotowywanie raportów z kampanii,
✅ Współpraca z Account Managerami i innymi członkami zespołu,
✅ Nauka obsługi narzędzi wykorzystywanych w digital marketingu (Google Analytics, Google Tag Manager, Meta Business Suite, Google Data Studio, itp.),
✅ Ewentualnie kontakt z klientami i innymi działami.
☀ Co oferujemy?
Netto miesięcznie - B2B
Netto miesięcznie - UoD
Rekomendowane oferty