Opiekun Klienta w zespole Centrum Wsparcia Klienta
Jesteśmy OpenNexus - zespołem entuzjastów zamówień publicznych!
Jako liderzy polskiego rynku rozwijamy od ponad 15 lat nasz flagowy produkt - platformazakupowa.pl. Ale na tym nie poprzestajemy! Budujemy społeczność, edukujemy, wydajemy pierwsze w Polsce czasopismo branżowe i zapewniamy naszym Klientom solidne wsparcie doradcze. Obsługujemy ponad 3500 Klientów a z naszych usług korzysta miesięcznie niemal 200 tys. osób.
Zmierzamy w kierunku organizacji turkusowej, dlatego jeśli bierzesz odpowiedzialność za efekty swojej pracy i uwielbiasz się angażować to jesteśmy miejscem właśnie dla Ciebie.
Aktualnie rozbudowujemy nasz kilkuosobowy zespół obsługujący platformę zakupową. Jeśli jesteś z Poznania i odnajdujesz się w tak opisanej roli, daj nam się poznać i zaaplikuj!
Twoja rola będzie polegać na:
- bieżącej obsłudze klientów poprzez realizację zgłoszeń mailowych i telefonicznych,
- współtworzeniu instrukcji obsługi strony platformazakupowa.pl,
- opiece nad klientami i pomaganiu im w procesie elektronizacji,
- wdrażaniu nowych klientów w nasz produkt,
- ustalaniu przebiegu procesów zakupowych na platformie,
- identyfikowaniu błędów na platformie, które zgłaszają klienci (testowanie manualne) i raportowaniu niezbędnych do wykonania poprawek działowi IT.
Potrzebujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- masz przynajmniej 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta,
- wyróżniasz się dużą kulturą osobistą, w tym zwłaszcza kulturą wypowiedzi,
- potrafisz skutecznie prowadzić rozmowy z klientami na temat ich obiekcji,
- cechuje Cię dobra organizacja pracy własnej i samodzielność,
- jesteś odporna/odporny na stres, wynikający z konieczności zarządzenia kilkoma zadaniami w tym samym czasie,
- jesteś uważna/uważny i masz wysoko rozwiniętą umiejętność analitycznego myślenia, niezbędną do skutecznego wyłapywania błędów w aplikacji www,
- znasz i stosujesz w praktyce podstawowe funkcje Dokumentów, Arkuszy Google oraz pakietu Office,
- sprawnie obsługujesz komputer, w tym wszystkie dostępne przeglądarki internetowe,
- sprawnie komunikujesz się w języku angielskim (minimum poziom B2 w mowie i piśmie).
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w sprzedaży doradczej, dzięki któremu wiesz jak budować relacje z klientem i aktywnie wspierać go w dążeniu do osiągnięcia sukcesu
- podstawowa znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
- podstawowa znajomość programów graficznych (Paint, Canva),
Na to możesz liczyć:
- wspólne rozwijanie naszej firmy i realny, bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób działamy
- praca w pełnym wymiarze, na zasadach Umowy o Pracę lub kontraktu B2B
- wynagrodzenie między 7.000 a 8.000 zł brutto (lub proporcjonalnie na B2B)
- coroczne podwyżki i premia roczna od wypracowanego przez firmę wyniku
- praca w modelu stacjonarnym (lub hybrydowym po okresie wdrożeniowym). Nasze wygodne i nowoczesne biuro znajduje się nieopodal Ronda Rataje, nad Wartą, vis a vis przystanku Serafitek
- dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej, ubezpieczenia grupowego i karty sportowej
- dopłata do obiadów w biurze
- konwersatoria z języka angielskiego w firmie
Proces rekrutacji:
Etap 1 - gra rekrutacyjna - w ramach pierwszego etapu zaprosimy Cię do prostej gry, na którą potrzebujesz do 30 minut. Do jej wypełnienia zostaniesz zaproszony/a jeszcze w ramach przesyłania formularza aplikacyjnego. Uprzedzamy, że zawiera ona tylko hipotetyczne sytuacje, które nie odwzorowują bezpośrednio tego jak wygląda praca w oN i w roli, do której aplikujesz. Udzielone przez Ciebie odpowiedzi pozwolą nam jednak poznać Twój styl pracy i zrozumieć, czym się kierujesz na co dzień. Wynik gry będzie dla nas uzupełnieniem do Twojego cv i odpowiedzi udzielonych w formularzu. Informację o uzyskanym wyniku uzyskasz chwilę po jej zakończeniu.
Ważne: skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, po analizie wyniku gry, cv oraz odpowiedzi udzielonych w formularzu.
Etap 2 - rozmowa online
Etap 3 - spotkanie stacjonarnie w biurze
Decyzja