Jesteśmy OpenNexus!
Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję: budujemy zaangażowane społeczności i poprawiamy komfort życia dbając o gospodarność zamówień publicznych.
Jako liderzy polskiego rynku rozwijamy od ponad 15 lat nasz flagowy produkt - platformazakupowa.pl. Ale na tym nie poprzestajemy. Tworzymy nowe produkty, budujemy społeczność, edukujemy, wydajemy pierwsze w Polsce czasopismo branżowe i zapewniamy naszym Klientom solidne wsparcie doradcze. Obsługujemy ponad 3500 Klientów a z naszych usług korzysta miesięcznie niemal 200 tys. osób.
Zmierzamy w kierunku organizacji turkusowej, dlatego jeśli bierzesz odpowiedzialność za efekty swojej pracy i uwielbiasz się angażować to jesteśmy miejscem właśnie dla Ciebie.
Kogo szukamy?
Doświadczonego specjalisty ds. marketingu, który pełniłby rolę dystrybutora treści w jednym z zespołów produktowych. Na co dzień będziesz współpracować z ekspertem domenowym dostarczającym content i product ownerem, odpowiadającym za road mapę rozwoju produktu. Głównym celem Twojej pracy będzie maksymalizacja liczby i jakości spływających leadów, dzięki optymalizowaniu kanałów dotarcia naszych treści do grup docelowych.
Tego doświadczenia i umiejętności potrzebujemy od Ciebie:
projektowania, uruchamiania, monitorowania i optymalizowania kampanii
dobierania kanałów komunikacji – wiesz, gdzie i jak najlepiej dotrzeć do różnych grup odbiorców
analizowania wyników kampanii, tworzenia raportów, rekomendacji i wdrażania ulepszeń
identyfikowania nowych możliwości na rynku
automatyzowania marketingu – znajomość narzędzi do automatyzacji wysyłek, publikacji i dystrybucji treści (np. Hubspot, MailerLite)
proaktywności w działaniu, a zwłaszcza w poszukiwaniu rozwiązań, które zwiększą efektywność działań
umiejętności dostosowywania gotowych materiałów do potrzeb konkretnych kanałów, także z użyciem AI (posty, newslettery, treści na stronę)
umiejętności upraszczania przekazów i pisania atrakcyjnych treści z perspektywy klienta
dobrej organizacji pracy, zwłaszcza przy wspieraniu organizacji wydarzeń
Jakie czekają Cię wyzwania?
znajdowanie i dobieranie odpowiednich kanałów dotarcia do klientów
przeprowadzanie, analiza, wyciąganie wniosków i optymalizacja kampanii
automatyzowanie m.in. z użyciem AI działań związanych z tworzeniem i dystrybucją treści, wyszukiwanie
proponowanie nowych, optymalnych narzędzi komunikacji z klientami
ustalanie harmonogramu treści
redagowanie dostarczanego przez innych contentu: postów, treści na strony www i inne
udział w przygotowywaniu materiałów marketingowych
wsparcie przy organizacji wydarzeń online i stacjonarnych
współpraca z zespołem produktowym, w tym głównie z producentem treści
bieżąca analiza trendów i konkurencji
Na co możesz liczyć:
wspólne rozwijanie naszej firmy i realny, bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób działamy
praca w pełnym wymiarze, na zasadach kontraktu B2B
wynagrodzenie między 8.500 a 10.500 zł netto na FV. Twoje wynagrodzenie będzie uzależnione od oceny Twoich kompetencji
coroczne podwyżki i premia roczna od wypracowanego przez firmę wyniku
praca w modelu stacjonarnym lub hybrydowym, po okresie wdrożeniowym. Nasze wygodne i nowoczesne biuro znajduje się nieopodal Ronda Rataje, nad Wartą, vis a vis przystanku Serafitek
dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej, ubezpieczenia grupowego i karty sportowej
dopłata do obiadów w biurze
konwersatoria z języka angielskiego w firmie
Proces rekrutacji:
Etap 1 - gra rekrutacyjna - w ramach pierwszego etapu zaprosimy Cię do prostej gry, na którą potrzebujesz do 25 minut. Do jej wypełnienia zostaniesz zaproszony jeszcze w ramach przesyłania formularza aplikacyjnego. Zawiera ona hipotetyczne sytuacje z naszej organizacji. Udzielone przez Ciebie odpowiedzi pozwolą nam poznać Twój styl pracy i zrozumieć, czym się kierujesz na co dzień. Wynik gry będzie dla nas uzupełnieniem do Twojego cv lub nagrania video i odpowiedzi udzielonych w formularzu. Informację o uzyskanym wyniku uzyskasz chwilę po jej zakończeniu.
Etap 2 - rozmowa zapoznawcza - do 60 minut online lub stacjonarnie - porozmawiamy o Twoim doświadczeniu zawodowym i stylu pracy. Odpowiemy na Twoje pytania dotyczące pracy u nas.
Etap 3 - rozmowa ze swoim przyszłym teamem - ok. 1,5h stacjonarnie - to druga i zarazem ostatnia rozmowa, na której poznasz członków zespołu produktowego, z którymi potencjalnie będziesz współpracować. Na tym etapie pojawi się wiele pytań na zasadzie case-study, jak i zadanie rekrutacyjne do przygotowania przed spotkaniem.
Decyzja
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty