Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B w wyznaczonych obszarach
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych w zakresie produktów dedykowanych dla segmentu klienta korporacyjnego oraz agencji reklamowych z naciskiem na pozyskiwanie nowych klientów i rozwój relacji z istniejącymi partnerami biznesowymi
Kreowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż: w tym, tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej oraz skutecznego systemu rekrutacji i wdrożenia nowych handlowców.
Podtrzymywanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami i partnerami biznesowymi
Budowanie podległego zespołu od podstaw (grupy Key Account Managerów)
Skuteczne wdrażanie nowych pracowników oraz ich bieżące wsparcie
Aktywne uczestnictwo w działaniach operacyjnych: terenowe wsparcie handlowców, coaching,organizacja i prowadzenie cyklicznych odpraw, szkoleń oraz spotkań motywacyjnych
Analiza wyników i raportowanie postępów, proponowanie działań optymalizacyjnych.