Senior Digital Marketer
Małachowskiego 10, Poznań
OpenGift.pl sp.j.
Twój zakres obowiązków
Odpowiedzialność za planowanie, nadzór i realizację kompleksowej strategii digital marketingowej dla klientów B2B, której głównym celem będzie generowanie wysokiej jakości leadów oraz budowanie rozpoznawalności i świadomości marki OpenGift
Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań z obszaru digital marketingu mających na celu utrzymanie wysokich wskaźników KPI
Nadzór nad komunikacją marki we wszystkich kanałach mającą na celu zaangażowanie odbiorców oraz potencjalnych klientów na różnych etapach ich ścieżki zakupowej
Kreowanie i realizacja strategii content marketingowej, skupionej na wartościowych treściach, które pozycjonują OpenGift jako eksperta i lidera w branży gadżetowej w Polsce
Śledzenie trendów rynkowych, identyfikowanie nowych możliwości rozwoju oraz aktywne wdrażanie nowoczesnych strategii digitalowych
Analiza danych oraz stawianie trafnych wniosków i rekomendacji konkretnych działań wspierających cele biznesowe firmy
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności w zakresie doboru właściwego podwykonawcy oraz egzekwowania i rozliczenia efektów pracy określonych poprzez stosowne umowy
Nasze wymagania
Udokumentowane doświadczenie w dużej firmie w obszarze marketingu cyfrowego dla klienta B2B (minimum 3 lata)
Praktyczna wiedza z zakresu e-commerce, w tym analityki oraz prowadzenia złożonych kampanii digitalowych oraz sprzedażowych potwierdzona sukcesami i konkretnymi przykładami
Doświadczenie w zarządzaniu budżetami marketingowymi
Analityczne myślenie i umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane, przy jednoczesnej otwartości na innowacyjne, nieszablonowe rozwiązania.
Umiejętność zarządzania projektami i efektywnej pracy w zespołach interdyscyplinarnych z bardzo dużym nastawieniem na realizację celu
Znajomość i umiejętność wykorzystywania narzędzi takich jak: Google Ads, Meta Ads, Google Analytics, UX,SEO
Nastawienie na generowanie mierzalnych efektów oraz tworzenie treści przynoszących realne wyniki sprzedażowe
Nieustanna potrzeba rozwoju z zakresu marketingu, e-commerce oraz nowych technologii
To oferujemy
Umowa B2B
Praca hybrydowa ( dla osób spoza Poznania całkowicie zdalna)
Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od realnych wyników pracy
Koleżeńską atmosferę opartą o tworzoną wspólnie i wartościową kulturę organizacyjną
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
Praca w stabilnej organizacji, która stale się rozwija
Brak dress codu
Program Poleceń Pracowników - nie ma nic cenniejszego niż rekomendacje płynące od osób pracujących
ponadto: dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty , obchodzenie nietypowych świąt, czy wspólne wyjścia integracyjne.