Creative Strategist
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
Opportune
O nas? To proste. Chcemy robić influencer marketing, który ma sens.
Wiemy jak bywało, wiemy jak nadal się zdarza. Dla nas Influencer Marketing to najwspanialszy kanał w marketingu. Najwspanialszy, bo łączy twórczość, osobowość, społeczność. Nie zgadzamy się na kampanie bez pomysłu i content, o którym zapominasz po trzech sekundach. Założyliśmy Opportune Europe, żeby to zmienić.
Jesteśmy nową agencją na polskim rynku, ale z globalnym zapleczem i technologią sieci Wondrlab, w której skład wchodzi m.in również WebTalk. Nasza misja jest prosta: chcemy przejść od "lajków" do realnych wyników biznesowych. Tworzyć kampanie, które budują marki i autentycznie rezonują z ludźmi. Wierzymy w siłę prawdziwego influence i właśnie teraz budujemy zespół, który pomoże nam to udowodnić.
Jeśli chcesz być częścią czegoś, co od początku jest budowane inaczej – czytaj dalej.
Co oferujemy?
Nazwijmy to The Opportune Deal.
Mogła być tu lista o owocowych środach, ale to nie my.
1. Twój rozwój to nasz priorytet. Bo czym lepsza/y jesteś tym bardziej kochają Ciebie Klienci i biznes. Mamy realny budżet szkoleniowy, z którego faktycznie skorzystasz, konferencje branżowe i pracę przy globalnych markach od pierwszego dnia. Będziesz się uczyć od najlepszych i szybko staniesz się jednym z nich.
2. Szanujemy Twoje życie. I Twoje zdanie. Wierzymy, że genialne pomysły rodzą się w wypoczętych głowach. Jest i będzie intensywnie. Ale czas na odpoczynek to dla nas świętość. Oczekuj dużej autonomii i zaufania, że wiesz, jak najlepiej wykonać swoją pracę. Do tego dorzucamy standard, który powinien być standardem: prywatna opieka medyczna (Medicover) i karta MultiSport.
3. Kultura, w której chcesz być. Jesteśmy zespołem, który autentycznie szanuje swoje pomysły, tożsamość i czas. A, i tak, nasze biuro jest w 100% psiolubne – potraktuj to jako darmową terapię w pakiecie.
Co trzeba zrobić?
Konstruować strategie które zapewnią naszym klientom wzrost biznesu.
Szukamy architekta/architektki myśli. Kogoś, kto będzie strategicznym i kreatywnym sercem naszych projektów. Ze dziesiątek informacji, celów i podcelów, wybierzesz te które mają najwięcej sensu. Zidentyfikujesz potencjał. Zaprojektujesz jak go wykorzystać.
Będziesz architektem/architektką strategii: Przełożysz problemy biznesowe klienta na błyskotliwe, osadzone w kulturze koncepcje. Będziesz myśleć o influencer marketingu nie jako o dodatku, ale jako o centralnym elemencie strategii marki.
Będziesz mistrzem/mistrzynią storytellingu: Twoim zadaniem będzie przekuwanie danych i trendów w porywające historie, które klienci będą chcieli usłyszeć. Będziesz brać udział w procesie od A do Z — od przetargu po podpisanie umowy.
Będziesz czuwać nad biznesem klientów: Weźmiesz na siebie odpowiedzialność za wynik swoich strategii. Twoja rola to sprawdzenie realizacji i wsparcie zespołu. Zmiany strategii? jeśli tego będzie wymagać dobro projektu.
Dołącz do nas, jeśli:
Łączysz myślenie strategiczne z kreatywnością.
Masz minimum 3–5 lat doświadczenia w pracy w agencji kreatywnej, digitalowej lub influencerskiej.
Jesteś doskonale zorganizowany/a i potrafisz efektywnie pracować pod presją czasu.
Potrafisz tworzyć angażujące i przejrzyste prezentacje w PowerPoint.
Szybko adaptujesz się do nowego środowiska i łatwo odnajdujesz się w zespole.
Masz świetne umiejętności prezentacyjne.
Angielski jest dla Ciebie tak swobodny, jak polski.
Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.