Creative Strategist
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
Opportune
O nas? To proste. Chcemy robić influencer marketing, który ma sens.
Wiemy jak bywało, wiemy jak nadal się zdarza. Dla nas Influencer Marketing to najwspanialszy kanał w marketingu. Najwspanialszy, bo łączy twórczość, osobowość, społeczność. Nie zgadzamy się na kampanie bez pomysłu i content, o którym zapominasz po trzech sekundach. Założyliśmy Opportune Europe, żeby to zmienić.
Jesteśmy nową agencją na polskim rynku, ale z globalnym zapleczem i technologią sieci Wondrlab, w której skład wchodzi m.in również WebTalk. Nasza misja jest prosta: chcemy przejść od "lajków" do realnych wyników biznesowych. Tworzyć kampanie, które budują marki i autentycznie rezonują z ludźmi. Wierzymy w siłę prawdziwego influence i właśnie teraz budujemy zespół, który pomoże nam to udowodnić.
Jeśli chcesz być częścią czegoś, co od początku jest budowane inaczej – czytaj dalej.
Co oferujemy?
Nazwijmy to The Opportune Deal.
Mogła być tu lista o owocowych środach, ale to nie my.
1. Twój rozwój to nasz priorytet. Bo czym lepsza/y jesteś tym bardziej kochają Ciebie Klienci i biznes. Mamy realny budżet szkoleniowy, z którego faktycznie skorzystasz, konferencje branżowe i pracę przy globalnych markach od pierwszego dnia. Będziesz się uczyć od najlepszych i szybko staniesz się jednym z nich.
2. Szanujemy Twoje życie. I Twoje zdanie. Wierzymy, że genialne pomysły rodzą się w wypoczętych głowach. Jest i będzie intensywnie. Ale czas na odpoczynek to dla nas świętość. Oczekuj dużej autonomii i zaufania, że wiesz, jak najlepiej wykonać swoją pracę. Do tego dorzucamy standard, który powinien być standardem: prywatna opieka medyczna (Medicover) i karta MultiSport.
3. Kultura, w której chcesz być. Jesteśmy zespołem, który autentycznie szanuje swoje pomysły, tożsamość i czas. A, i tak, nasze biuro jest w 100% psiolubne – potraktuj to jako darmową terapię w pakiecie.
Co trzeba zrobić?
Konstruować strategie które zapewnią naszym klientom wzrost biznesu.
Szukamy architekta/architektki myśli. Kogoś, kto będzie strategicznym i kreatywnym sercem naszych projektów. Ze dziesiątek informacji, celów i podcelów, wybierzesz te które mają najwięcej sensu. Zidentyfikujesz potencjał. Zaprojektujesz jak go wykorzystać.
Będziesz architektem/architektką strategii: Przełożysz problemy biznesowe klienta na błyskotliwe, osadzone w kulturze koncepcje. Będziesz myśleć o influencer marketingu nie jako o dodatku, ale jako o centralnym elemencie strategii marki.
Będziesz mistrzem/mistrzynią storytellingu: Twoim zadaniem będzie przekuwanie danych i trendów w porywające historie, które klienci będą chcieli usłyszeć. Będziesz brać udział w procesie od A do Z — od przetargu po podpisanie umowy.
Będziesz czuwać nad biznesem klientów: Weźmiesz na siebie odpowiedzialność za wynik swoich strategii. Twoja rola to sprawdzenie realizacji i wsparcie zespołu. Zmiany strategii? jeśli tego będzie wymagać dobro projektu.
Dołącz do nas, jeśli:
Łączysz myślenie strategiczne z kreatywnością.
Masz minimum 3–5 lat doświadczenia w pracy w agencji kreatywnej, digitalowej lub influencerskiej.
Jesteś doskonale zorganizowany/a i potrafisz efektywnie pracować pod presją czasu.
Potrafisz tworzyć angażujące i przejrzyste prezentacje w PowerPoint.
Szybko adaptujesz się do nowego środowiska i łatwo odnajdujesz się w zespole.
Masz świetne umiejętności prezentacyjne.
Angielski jest dla Ciebie tak swobodny, jak polski.
Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.
Creative Strategist
Creative Strategist
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
Opportune