Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów. Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi.
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/ki w dziale księgowości.
Klient specjalizuje się w świadczeniu usług działających w głównych sektorach gospodarki (m.in., finanse, księgowość, sprzedaż, import-export).
Asystent/ka w dziale księgowości
Co będzie należało do Twoich zadań?
- Wprowadzanie dokumentów księgowych (tj. faktur sprzedaży, faktur zakupowych, wyciągów bankowych, rezerw) do programu Optima;
- Segregowanie, uzupełnianie i zapisywanie dokumentacji elektronicznej w odpowiednich folderach;
- Bieżące wsparcie działu księgowości;
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów niestacjonarnych (ekonomia / finanse i rachunkowość/ pokrewne);
- Zainteresowania rozwojem w obszarze księgowości;
- Dyspozycyjność na pełen etat;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację mailową z klientem;
- Umiejętności pracy w zespole, zdolności analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej;
- Bardzo cenimy sobie komunikatywność – staramy się pracować w miłej atmosferze i gronie osób otwartych na rozmowy😊;
- Niezbędna jest także wysoka kultura osobista, odporność na stres, zaangażowanie, rzetelność i terminowość wykonywanej pracy.
Co oferujemy:
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Rozwój kompetencji zawodowych;
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Dofinansowanie wypoczynku.