Asystent/ka koordynatora programów – sektor NGO
Nowa
Praca biurowa

Asystent/ka koordynatora programów – sektor NGO

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Optim Human Sp. z o.o

Optim Human Sp. z o.o

Jesteśmy polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr), francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa. Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 1999 roku i posiada aktualnie 6 biur: w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu. Naszą ofertę kierujemy do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup, z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.). Nasz 100 osobowy zespół złożony z dynamicznych osób, komunikujących się w kilku językach, zapewnia usługi wysokiej jakości.

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Microsoft Office Word

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

LinkedIn

Instagram

facebook

Mile widziane

Adobe Express

Adobe Photoshop

Canva

Opis stanowiska

Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska. 

Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami. 


Dla klienta – Fundacji Klementyna, która zajmuje się pomocą osobom starszym i schorowanym, a także buduje silną społeczność wolontariuszy szukamy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka koordynatora programów – sektor NGO


Chcesz mieć realny wpływ na działania programowe fundacji i rozwijać się w dynamicznym środowisku? Ta rola jest dla Ciebie! – zapraszamy do współpracy z klientem! ❤️


Lokalizacja: Białobrzegi

Typ umowy: Umowa o pracę

Wymiar: Pełny etat


Twoje zadania:

  • Wsparcie koordynacyjne w realizacji projektów i działań programowych
  • Obsługa administracyjna: przygotowywanie dokumentów, zestawień, rozliczeń
  • Komunikacja z partnerami, uczestnikami projektów i interesariuszami
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń i spotkań: logistyczna oraz operacyjna
  • Tworzenie i edycja treści: materiały promocyjne, raporty, prezentacje
  • Wsparcie w raportowaniu, zbieraniu danych i analizie działań
  • Zarządzanie dokumentacją i jej archiwizacja
  • Udział w ewaluacji projektów i działań programowych


Wymagania:

  • Min. Półroczne doświadczenie w organizacji pozarządowej, administracji projektowej lub pracy w obszarze związanym z zarządzaniem programami (może być w formie stażu lub wolontariatu)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Znajomość narzędzi komunikacji online (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Mile widziane podstawowe umiejętności graficzne (np. Canva, Photoshop, Adobe Express)
  • Umiejętność analizy danych i opracowywania prostych zestawień
  • Zdolność do organizacji pracy i dbałości o szczegóły
  • Umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji
  • Gotowość do pracy zespołowej i wspierania innych


Oferujemy:

  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym
  • Pracę w zaangażowanym i wspierającym zespole
  • Możliwość rozwoju w obszarze programowym i projektowym
  • Realny wpływ na działania społeczne i edukacyjne
  • Udział w ciekawych projektach o szerokim zasięgu
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę w dynamicznej organizacji pozarządowej.