Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów. Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi.
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielna/y księgowa/y.
Klient specjalizuje się w świadczeniu usług działających w głównych sektorach gospodarki (m.in., finanse, księgowość).
Samodzielna/y księgowa/y - Radom
OPIS STANOWISKA:
- Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu księgowego;
- Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych;
- Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami;
- Sporządzanie oraz podpisywanie deklaracji podatkowych, a także sprawozdawczości GUS i NBP;
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych;
- Sporządzanie oraz podpisywanie sprawozdań finansowych oraz dokumentów do badania sprawozdań;
- Wprowadzanie przelewów do banku, księgowanie wyciągów bankowych i rozliczanie rozrachunków;
- Kontakt z instytucjami państwowymi.
OFERUJEMY:
- Elastyczne godziny pracy, początkowo na etapie wdrożenia proponujemy pracę stacjonarną, natomiast z biegiem czasu możemy ją zmienić w formę hybrydową,
- Pracę z biura w Radomiu,
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku,
- Pracę w nowym zespole nastawionym na współpracę,
- Możliwość przystąpienia do pakietu benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, zajęcia sportowe.
WYMAGANIA:
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
- 4-letnie doświadczenie w pracy w księgowości, w tym co najmniej 2-letnie na samodzielnym stanowisku,
- Praktyczna znajomość księgowania oraz rozliczania transakcji zagranicznych,
- Znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word),
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Doskonała organizacja własnego czasu pracy, umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki, dokładność, samodzielność oraz skrupulatność,
- Umiejętność dynamicznego działania,
- Umiejętność delegowania i rozdzielania zadań.
MILE WIDZIANE:
- Znajomość programu Comarch Optima.