Masz doświadczenie w marketingu B2B? Pracował_ś już ze branżą produkcyjną? Idealnie!
Może kilka słów o nas, żeby ułatwić sprawę. Jesteśmy firmą, która stworzyła systemy do zarządzania produkcja i magazynem od Optimakers. Oprogramowanie to służyć ma nie tylko zarządzaniu wszystkimi procesami w jednym miejscu, ale przede wszystkim ma pomóc zoptymalizować czas pracy, a także zredukować koszty. To pozwala zachować w portfelach naszych klientów pokaźne sumki.
Poszukujemy osoby, która wesprze nas w tworzeniu tekstów na blog Optimakers, contentu i grafik do social mediów, będzie w stanie zadbać o działania SEO i pomoże w dostarczaniu leadów marketingowych.
Skoro już wiesz coś o nas, to czas, żeby wyłożyć karty na stół.
Koniecznie
- Masz doświadczenie w marketingu B2B
- Cechuje Cię systematyczność, dokładność i poddawanie w wątpliwość wszystkiego, na co nie ma danych ilościowych i jakościowych 😉
- Trzymasz się wyznaczonej strategii, ale wprowadzasz modyfikacje w działaniach, nie po to by dopasować się do tabelek i KPI, tylko, żeby dać wartość
- Lubisz i umiesz pracować zdalnie (na 100%!)
- Lubisz social media, potrafisz tworzyć zróżnicowane treści (posty, karuzele, rolki i inne takie takie). Nie dość, że je lubisz, to jeszcze jesteś w nich aktywn_!
- Masz zmysł estetyczny w projektowaniu materiałów graficznych (mamy brand book, wytyczne i szablony projektów)
- Piszesz angażujące i ciekawe teksty skierowane do ludzi (bo piszemy je po ludzku, przez człowieka, choć wspomagamy się GPT4, do którego będziesz mieć dostęp)
- Potrafisz tworzyć landing page na WordPress i modyfikować istniejące moduły w Gutenbergu
- Jesteś biegł_ w odczytywaniu danych z Google Analytics
- Szukasz niestandardowych metody pozyskiwania leadów (serio, te standardowe mamy, lubimy, przetestowaliśmy, działają)
Dodatkowe atuty, którymi zyskujesz punkty to:
- Nie przerażają Cię arkusze w Google Sheets 🙂
- Lubisz monitorować trendy na rynku
- Masz doświadczenie w obsłudze leada i klienta branży produkcyjnej. magazynowej, sprzedaży ERP czy programów podobnych do naszych
- Masz doświadczenie z rozbudowanym CRM jak HubSpot
- Lubisz Negacza i Wyciślika (pozdrawiamy!)
-
Reklamy i treści graficzne: od nowych kampanii po grafiki do social mediów, materiałów offline i landing page’y.
-
Strona internetowa: tworzenie nowych treści (blog, case studies), aktualizacja wpisów pod SEO, administracja oraz wsparcie przy budowie nowej strony www.
-
Social Media: Facebook, LinkedIn, YouTube – w tym tworzenie nowych formatów treści, scenariuszy reklam wideo, montaż rolek i backstage z działań.
-
E-mail marketing: newslettery, aktualizacje dla klientów, ważne komunikaty o nowościach.
-
Kampanie reklamowe: pomysły i grafiki - sprawy techniczne mamy pod kontrolą :)
-
Współpraca z działem sprzedaży: wsparcie w pozyskiwaniu leadów.
-
Wydarzenia branżowe: targi, konferencje, współpraca z organizatorami eventów online i offline.
-
Analityka i raportowanie: zbieranie wyników, tworzenie raportów tekstowych dla zespołu i zarządzanie budżetem marketingowym.
No dobra. Wymagamy i wymagamy, ale co z tego wszystkiego możesz mieć?
- Dużo, dużo, dużo samodzielności i zaufania
- Warunek konieczny dla nas to forma współpracy B2B. A kasa? Wszystko do dogadania. Wyceń się, a my stwierdzimy czy chętnie zapłacimy za przedstawiony przez Ciebie zestaw kompetencji. Nie mamy ograniczeń budżetowych na to stanowisko.
-
Budżet rozwojowy bez ograniczeń, zgodny z ustaloną ścieżką rozwoju
-
Benefity do wyboru: Multisport, prywatna opieka medyczna, vouchery do Pyszne.pl
- Płatny urlop
- Czas na rozwój w godzinach pracy
- Możliwość udziału (i motywacyjnego kopa od nas, by z tego korzystać!🙂) w wydarzeniach branżowych - IT, marketing, produkcja, biznes
- Wstępnie zweryfikujemy przesłane zgłoszenie w ciągu kilku dni.
- Wybrane grono kandydatów zaprosimy na zdalną rozmowę z Martą, by sprawdzić vibe.
- Zaprosimy Cię na spotkanie z zespołem. Chcemy tworzyć grono zżytych i dopasowanych współpracowników, więc na chwilę spotkamy się wszyscy razem, by sprawdzić czy lecimy w tym samym kierunku. Chcemy zatrudniać osoby, które zostaną z nami naprawdę długo.
- Zostawiamy sobie otwartą furtkę na zadanie rekrutacyjne, jeżeli będzie taka potrzeba.
-
Finał – oferta i podpisanie umowy 🙂