Paid Media Specialist (SEM, Paid Social)
Nowa
Marketing

Paid Media Specialist (SEM, Paid Social)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Optineo

Optineo

Nasi kandydaci zyskują trafne oferty rozwoju u atrakcyjnych pracodawców. Nasi pracownicy zyskują unikalną wiedzę na temat HR, sprzedaży i marketingu. A wszystko to dzięki specjalizacji. Od 2004 roku pomagamy zwiększać sprzedaż. Budujemy i optymalizujemy kanały sprzedaży oraz rekrutujemy ludzi, którzy przynoszą pieniądze. Podkręcamy obroty - nie tylko naszym klientom ;-)

Wymagane umiejętności

angielski C1

Microsoft Office Excel

SEM

Google Ads

Opis stanowiska

Friendly offer

Jesteśmy kameralną firmą rekrutacyjną Direct & Executive Search. Stosujemy szereg zaawansowanych narzędzi i metod służących ocenie kandydatów i optymalizacji procesu rekrutacji. Pracujemy dla wymagających, znanych marek. Od 15 lat z sukcesami prowadzimy rekrutacje na stanowiska specjalistyczne i managerskie, głównie związane z obszarem media & marketing, sales, nowe technologie.



Dla naszego Klienta - międzynarodowej agencji mediowej o dobrej pozycji na rynku, poszukujemy komunikatywnej, ambitnej osoby na stanowisko:



Paid Media Specialist (SEM, Paid Social)

Miejsce pracy: Warszawa


Zadania

  • Tworzenie i wdrażanie strategii kampanii paid media z naciskiem na SEM/ Google Ads (mile widziane paid social)

  • Samodzielne zarządzanie kampaniami: konfiguracja, targetowanie, optymalizacja, analiza wyników

  • Prowadzenie testów A/B

  • Zarządzanie budżetem kampanii i raportowanie rezultatów

  • Śledzenie trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań



Kryteria selekcji

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads po stronie agencji marketingowej

  • Bardzo dobra znajomość Google Ads, Google Analytics, Looker i MS Excel (mile widziane także SA360)

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2+).

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, dbałość o szczegóły i dokładność.



Klient oferuje

  • Bardzo dobrą atmosferę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach pracy

  • Możliwość pracy przy ciekawych kampaniach na rynkach międzynarodowych

  • Stale zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Hybrydowy tryb pracy (50-50%)

  • Realny wpływ na kształtowanie kampanii i strategii digitalowej

  • Praca w środowisku anglojęzycznym, w międzynarodowym zespole

  • Zaawansowane narzędzia pracy, dostęp do wiedzy branżowej

  • Benefity pozapłacowe jak: opieka medyczna, dofinansowanie do nauki języków, ubezpieczenie na życie, karta sportowa

  • Liczne szkolenia i wewnętrzne ścieżki rozwoju i awansu