SEM Strategy Manager
Jesteśmy kameralną firmą rekrutacyjną Direct & Executive Search. Stosujemy szereg zaawansowanych narzędzi i metod służących ocenie kandydatów i optymalizacji procesu rekrutacji. Pracujemy dla wymagających, znanych marek. Od 15 lat z sukcesami prowadzimy rekrutacje na stanowiska specjalistyczne i managerskie, głównie związane z obszarem media & marketing, sales, nowe technologie.
Naszym klientem jest międzynarodowy, sieciowy dom mediowy o długiej tradycji, dobrej kulturze i atmosferze pracy, który pracuje dla znanych globalnych marek między innymi z branży automotive, elektroniki, beauty, FMCG czy dóbr luksusowych.
Nasz Klient poszukuje obecnie osoby na stanowisko:
SEM Manager
Warszawa | Model pracy: hybrydowy (50/50)
Dołącz do jednej z największych agencji mediowych w Polsce i przejmij odpowiedzialność za rozwój obszaru SEM w projektach dla topowych marek z branży e-commerce, telco, finansów i beauty. Szukamy osoby, która łączy ekspercką wiedzę z performance marketingu z myśleniem strategicznym i umiejętnością wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
Na tym stanowisku będziesz:
Tworzyć i wdrażać strategie SEM, również na potrzeby przetargów,
Projektować frameworki i procesy operacyjne,
Łączyć SEM z innymi kanałami digital w podejściu full-funnel,
Współpracować z zespołami Social, Programmatic, CRM, Data Science, Content,
Prowadzić własny portfel klientów i (w preferowanym wariancie) zarządzać zespołem 4–5 osób,
Wdrażać innowacje w obszarze AI, automatyzacji, integracji danych.
Szukamy osoby, która ma:
Min. 4–6 lat doświadczenia w SEM (Google Ads, Bing),
Bardzo dobrą znajomość performance marketingu i narzędzi Google / Search Ads 360 / Excel,
Doświadczenie w budowie procesów i strategii mediowych,
Zrozumienie nowych technologii w digitalu (AI, data science),
Umiejętność myślenia analitycznego i pracy projektowej,
Język angielski na poziomie co najmniej B2.
Co oferujemy:
Pracę w środowisku z dostępem do międzynarodowego know-how, w obsłudze dużych budżetów innowacyjnych klientów,
Hybrydowy model pracy i liczne benefity pozapłącowe,
Możliwość wpływu na procesy, narzędzia i rozwój kompetencji SEM w organizacji,
Współpracę z topowymi markami i projektami lokalnymi oraz międzynarodowymi.
SEM Strategy Manager
SEM Strategy Manager