Analityk/-tyczka Kampanii Marketingowych

BI & Data

Analityk/-tyczka Kampanii Marketingowych

BI & Data

-, Warszawa

Orange Polska

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza
synerise
SQL
SAS
wykształcenie wyższe

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowanie wysyłek, działań Direct Marketing; E-maile, MMS, listy personalizowane, w tym estymacja potencjałów, generowanie baz, personalizowanie treści i wysyłka z narzędzia: SAS CI i Synerise,

  • Wdrażanie strategii Marketing Automation w narzędziu do automatyzacji marketingu (Synerise),

  • Utrzymanie i rozwijanie automatyzacji w Synerise, testowanie nowych funkcjonalności i scenariuszy komunikacji,

  • Rekomendowanie i wdrażanie testów A/B,

  • Monitorowanie oraz dbanie o optymalizację istniejących kampanii/automatyzacji,

  • Automatyzacja procesów marketingowych, komunikacji z klientem z wykorzystaniem narzędzi AI,

  • Rozwój zautomatyzowanych narzędzi kampanijnych w środowisku SAS. Rozbudowywanie istniejących mechanizmów i realizacja działań podnoszących ich skuteczność przez kreowanie i testowanie nowej logiki biznesowej

  • Analiza wyników prowadzonych akcji, przygotowanie cyklicznych raportów i prezentacji wynikowych

  • Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności i skuteczności działań

  • Definiowanie najlepszych praktyk zarządzania kampaniami Direct Marketing

  • Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel

  • Umiejętność pracy na dużych zbiorach danych

  • Przygotowywanie wymagań biznesowych do implementacji nowych źródeł danych w celu poszerzania wiedzy o Klientach SOHO i SMALL

  • Współpraca z wieloma jednostkami w firmie

  • Praca w metodyce Agile


Nasze wymagania

  • Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w pracy z bazami danych jako analityk biznesowy oraz zarządzaniu systemami marketing automation,

  • Masz doświadczenie w pracy z oprogramowaniem Synerise

  • Posiadasz zaawansowaną znajomość SQL oraz posiadasz doświadczenie w zakresie działań na bazach danych.

  • Znasz system SAS i SAS CI z wykorzystaniem zapytań SQL będzie dodatkowym atutem

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, metody ilościowe i statystyczne)

  • Potrafisz prowadzić kampanię Direct Marketing, w tym personalizowanie przekazu marketingowego (znajomość branży B2B, rynku telekomunikacyjnego w tym zakresie będzie dodatkowym atutem)

  • Masz doświadczenie w analizie danych biznesowych

  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków

  • Jesteś zaangażowany oraz posiadasz umiejętność samodzielnego organizowania pracy

  • Masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz umiejętności pracy w zespole

  • Wykazujesz się zaangażowaniem, kreatywnością oraz umiejętnością samodzielnego organizowania pracy

  • Posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie

Mile widziane

  • podstawowa znajomość narzędzi GCP – BigQuery, Looker, Power BI

  • znajomość HTML

  • znajomość Python


To oferujemy

  • Pracę w dynamicznym zespole łączącym Biznes z Technologiami

  • Możliwość wpływania na strategię i rozwój produktów opartych na innowacyjnych technologiach

  • Konkurencyjne wynagrodzenie

  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej

Oferta dodana: 19.09.2025
Lokalizacja biura

Analityk/-tyczka Kampanii Marketingowych

Aplikuj na ofertę pracy

Analityk/-tyczka Kampanii Marketingowych

-, Warszawa

Orange Polska

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Orange Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, pod adresem Aleje Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa (... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca