Analityk/-tyczka Kampanii Marketingowych
-, Warszawa
Orange Polska
Twój zakres obowiązków
Przygotowanie wysyłek, działań Direct Marketing; E-maile, MMS, listy personalizowane, w tym estymacja potencjałów, generowanie baz, personalizowanie treści i wysyłka z narzędzia: SAS CI i Synerise,
Wdrażanie strategii Marketing Automation w narzędziu do automatyzacji marketingu (Synerise),
Utrzymanie i rozwijanie automatyzacji w Synerise, testowanie nowych funkcjonalności i scenariuszy komunikacji,
Rekomendowanie i wdrażanie testów A/B,
Monitorowanie oraz dbanie o optymalizację istniejących kampanii/automatyzacji,
Automatyzacja procesów marketingowych, komunikacji z klientem z wykorzystaniem narzędzi AI,
Rozwój zautomatyzowanych narzędzi kampanijnych w środowisku SAS. Rozbudowywanie istniejących mechanizmów i realizacja działań podnoszących ich skuteczność przez kreowanie i testowanie nowej logiki biznesowej
Analiza wyników prowadzonych akcji, przygotowanie cyklicznych raportów i prezentacji wynikowych
Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności i skuteczności działań
Definiowanie najlepszych praktyk zarządzania kampaniami Direct Marketing
Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel
Umiejętność pracy na dużych zbiorach danych
Przygotowywanie wymagań biznesowych do implementacji nowych źródeł danych w celu poszerzania wiedzy o Klientach SOHO i SMALL
Współpraca z wieloma jednostkami w firmie
Praca w metodyce Agile
Nasze wymagania
Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w pracy z bazami danych jako analityk biznesowy oraz zarządzaniu systemami marketing automation,
Masz doświadczenie w pracy z oprogramowaniem Synerise
Posiadasz zaawansowaną znajomość SQL oraz posiadasz doświadczenie w zakresie działań na bazach danych.
Znasz system SAS i SAS CI z wykorzystaniem zapytań SQL będzie dodatkowym atutem
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, metody ilościowe i statystyczne)
Potrafisz prowadzić kampanię Direct Marketing, w tym personalizowanie przekazu marketingowego (znajomość branży B2B, rynku telekomunikacyjnego w tym zakresie będzie dodatkowym atutem)
Masz doświadczenie w analizie danych biznesowych
Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
Jesteś zaangażowany oraz posiadasz umiejętność samodzielnego organizowania pracy
Masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz umiejętności pracy w zespole
Wykazujesz się zaangażowaniem, kreatywnością oraz umiejętnością samodzielnego organizowania pracy
Posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
Mile widziane
podstawowa znajomość narzędzi GCP – BigQuery, Looker, Power BI
znajomość HTML
znajomość Python
To oferujemy
Pracę w dynamicznym zespole łączącym Biznes z Technologiami
Możliwość wpływania na strategię i rozwój produktów opartych na innowacyjnych technologiach
Konkurencyjne wynagrodzenie
Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
Analityk/-tyczka Kampanii Marketingowych
Analityk/-tyczka Kampanii Marketingowych
-, Warszawa
Orange Polska