Analityk biznesowy ds. digital customer journey / Analityczka biznesowa ds. digital customer journey

BI & Data

Analityk biznesowy ds. digital customer journey / Analityczka biznesowa ds. digital customer journey

BI & Data

-, Warszawa

Orange Polska

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

BigQuery
SQL
Google Looker Studio
Microsoft Power BI

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:

  • Monitorowanie jakości i skuteczności digital customer journey.

  • Analiza bazy klientów (interakcje, nawyki, wykorzystanie) w celu budowania odpowiednich profili klientów i rekomendowania odpowiednich działań zachęcających klientów do korzystania z kanałów cyfrowych.

  • Proponowanie nowych rozwiązań, rekomendacje działań związanych z najlepszymi digitalnymi doświadczeniami klientów na podstawie analizy danych oraz trendów rynkowych.

  • Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji biznesowych na podstawie narzędzi do analityki ilościowej i jakościowej: Google Analytics 4, BigQuery, Quantum Metric.

  • Współpraca z zespołami analitycznymi i biznesowymi w celu tworzenia odpowiednich raportów i analiz na potrzeby zespołu

  • Monitorowanie jakości i skuteczności digital customer journey.

  • Wizualizacja danych w Google Looker Studio / PowerBI.


Nasze wymagania:

  • Masz doświadczenie w analizie danych, wyciąganiu syntetycznych wniosków i tworzeniu na ich podstawie praktycznych rekomendacji w obszarze digital.

  • Potrafisz pracować w środowisku BigQuery, pisać zapytania SQL i wizualizować je w odpowiednich narzędziach takich jak: Google Looker Studio, Power BI

  • Wykazujesz inicjatywę w tworzeniu nowych rozwiązań

  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim

  • Rozumiesz, że dane są warte tyle, ile podjęte na ich podstawie decyzje. Potrafisz przygotować cenne dla biznesu rekomendacje.

  • Jesteś osobą samodzielną z wysokim poziomem odpowiedzialności - bardzo cenimy sobie dane słowo.


Oferujemy:

  • Pracowniczy program emerytalny

  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach

  • Prywatna opieka medyczna

  • Dofinansowanie do wypoczynku

  • Karta sportowa FitProfit

  • Możliwość wystąpienia o wkład finansowy na szkolenie zewnętrzne

  • Imprezy i wyjazdy współfinansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

  • Dofinansowanie na okulary

  • Telefon komórkowy, z nielimitowanym Internetem do użytku prywatnego

  • Preferencyjna oferta na usługi Orange

Wymagane umiejętności

BigQuery
SQL
Google Looker Studio
Microsoft Power BI

Znajomość języków

Angielski: B2
Oferta dodana: 09.10.2025
Lokalizacja biura

Analityk biznesowy ds. digital customer journey / Analityczka biznesowa ds. digital customer journey

Aplikuj na ofertę pracy

Analityk biznesowy ds. digital customer journey / Analityczka biznesowa ds. digital customer journey

-, Warszawa

Orange Polska

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Orange Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, pod adresem Aleje Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa (... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca