Kierownik/Kierowniczka Wydziału Digital Marketing
-, Warszawa
Orange Polska
Opis firmy
Jesteśmy zespołem pasjonatów działających w stale zmieniającym się świecie cyfrowego marketingu. Wspólnie tworzymy kampanie sprzedażowe, walczymy o jak najwyższe konwersje i satysfakcję klienta. Poznajemy i rozwijamy nowe możliwości rynku e-commerce i narzędzia dotarcia do klientów. W naszym zespole jesteśmy bezpośredni, otwarci na nowe pomysły i ludzi oraz skutecznie dążymy do realizacji celów
Stanowisko
Kierownik/Kierowniczka Wydziału Digital Marketing
Opis stanowiska
Przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla kanału digital.
Zarządzanie kampaniami performance oraz zapewnienie realizacji celów sprzedażowych (jakościowych oraz efektywnościowych).
Tworzenie modeli reklam internetowych, monitorowanie i optymalizowanie kampanii, zarządzanie efektywnością prowadzonych kampanii.
Zarzadzanie budżetem oraz egzekucja wykonania budżetów sprzedażowych.
Dobór, zarządzanie, współpraca i negocjowanie warunków z partnerami zewnętrznymi w zakresie wdrażanie aktywności marketingowych.
Identyfikacja źródeł i medium ruchu na stronie internetowej Orange, analiza źródła ruchu dla efektywności prowadzonych kampanii reklamowych oraz statystyk strony internetowej.
Popularyzacja marki, projektowanie i organizacja aktywności budujących zaangażowanie użytkowników online.
Analiza efektywności kampanii i dystrybucja kontentu.
Proponowanie nowych rozwiązań, rekomendacje działań na podstawie analizy danych oraz trendów rynkowych.
Wymagania
Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu bezpośrednio podległym zespołem (min. 5-6 osobowym).
Dobrze znasz zagadnienia e-commerce i performance marketingu.
Masz doświadczenie w zakresie zbierania i analizy danych dotyczących ruchu oraz zachowań użytkowników na stronie internetowej.
Potrafisz stworzyć i dobrać oferty handlowe dostosowane do specyfiki sprzedaży digital.
Sprawnie wykorzystujesz narzędzia digital (Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Appsflyer).
Masz doświadczenie w budowaniu media planów.
Potrafisz analizować dane i tworzysz na ich podstawie rekomendacje.
Cechuje Cię samodzielność działaniu.
Prezentacje i wystąpienia publiczne są dla Ciebie interesującym wyzwaniem.
Wnosisz pozytywną atmosferę do zespołu – szukasz sposobów na rozwiązywania problemów.
Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (na poziomie min. B2).
Oferujemy
Możliwość pracy hybrydowej
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Pracowniczy program emerytalny – dodatkowe 7% Twojej pensji brutto wpłacane na konto emerytalne przez pracodawcę
Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
Prywatną opiekę medyczną
Kartę sportową FitProfit
Telefon komórkowy, z nielimitowanym Internetem
Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Orange – jednego z największych światowych operatorów telekomunikacyjnych, lidera branży telekomunikacyjnej i IT.
Kierownik/Kierowniczka Wydziału Digital Marketing
Kierownik/Kierowniczka Wydziału Digital Marketing
-, Warszawa
Orange Polska