Specjalista / Specjalistka ds. Marketing Automation i Analizy Kampanii
-, Warszawa
Orange Polska
Opis stanowiska:
Zarządzanie kampaniami marketingowymi i automatyzacja procesów marketingowych,
Analizowanie danych i wyciąganie cennych wniosków,
Tworzenia i optymalizacja wysyłki Direct Marketing (E-maile, MMS, listy personalizowane),
Wdrażanie i rozwój strategii Marketing Automation w narzędziach takich jak Synerise i SAS,
Testowanie nowych funkcji, prowadzenie testy A/B i troska o ciągłe ulepszanie kampanii,
Automatyzacja procesów komunikacji z klientami z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
Projektowanie kampanii w ramach strategii Omnichannel,
Praca na dużych zbiorach danych i tworzenie raportów analitycznych,
Współpraca z różnymi działami w firmie, praca w metodyce Agile,
Definiowanie wymagań biznesowych i poszerzanie wiedzy o klientach.
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w analizie danych i zarządzaniu systemami marketing automation,
Zaawansowana znajomość SQL i pracy na bazach danych,
Znajomość narzędzi Synerise i SAS,
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, statystyka, metody ilościowe),
Umiejętność prowadzenia kampanii Direct Marketing i personalizacji przekazu,
Doświadczenie w analizie danych biznesowych,
Umiejętność pracy w zespole i organizacji własnej pracy,
Znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
Podstawowa znajomość narzędzi GCP (BigQuery, Looker, Power BI),
Znajomość HTML.
Oferujemy:
Pracę w innowacyjnym zespole łączącym biznes i technologie,
Możliwość wpływania na rozwój produktów opartych na najnowszych rozwiązaniach,
Elastyczne godziny pracy i hybrydowy model zatrudnienia,
Szansę na rozwój kompetencji w obszarze marketingu i analizy danych.
Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Orange – jednego z największych światowych operatorów telekomunikacyjnych, lidera branży telekomunikacyjnej i IT.
Specjalista / Specjalistka ds. Marketing Automation i Analizy Kampanii
Specjalista / Specjalistka ds. Marketing Automation i Analizy Kampanii
-, Warszawa
Orange Polska