Specjalista ds. Badań Marketingowych

Marketing

Specjalista ds. Badań Marketingowych

Marketing

-, Warszawa

ORLEN S.A.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
statystyka
analizy ilościowe
ekonometria
ekonomia
Socjologia

Znajomość języków

Angielski: C1

Mile widziane

IBM SPSS
sprzedaż

Opis stanowiska

Opis stanowiska:

  • Planowanie i realizacja badań marketingowych (ilościowych i jakościowych) na potrzeby poszczególnych obszarów biznesowych, w tym badań CATI, FGI, IDI, desk research, ankiety, badania omnibusowe oraz trackingowe

  • Zlecanie projektów badawczych wyspecjalizowanym agencjom badawczym i nadzór nad ich prowadzeniem

  • Analizowanie, raportowanie i prezentowanie wyników badań

  • Przedstawianie rekomendacji biznesowych wynikających z przeprowadzonych badań marketingowych na potrzeby tworzenia planu działań marketingowych, rozwoju produktów i estymacji wyników sprzedażowych

  • Bieżąca współpraca z różnymi obszarami organizacji w zakresie konsultowania/implementacji wyników badań

  • Badanie aktywności konkurentów i ich udziału w rynku

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: statystyka, analizy ilościowe, ekonometria, ekonomia, socjologia

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku badacza/analityka w obszarze marketingu lub sprzedaży (po stronie klienta lub w agencji badawczej)

  • Znajomość procesów: marketingowych, planowania strategicznego, potrzeb konsumenckich oraz szukania insightów konsumenckich

  • Doświadczenie analityczne umożliwiające zbieranie i syntezę danych w celu uzyskania praktycznych wniosków i rekomendacji biznesowych

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office oraz biegła znajomość Excel i Power Point

  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie badań w języku angielskim na rynkach zagranicznych

  • Odpowiedzialność biznesowa i skuteczność w działaniu

  • Nastawienie na ciągły rozwój i umiejętność czerpania z różnych perspektyw

 

Mile widziane

  • Znajomość narzędzi do analizy danych sprzedaży i dystrybucji pochodzących z paneli sprzedażowych

  • Dobra znajomość IBM SPSS

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie (w tym system premiowy)

  • Praca w nowoczesnym, międzynarodowym koncernie

  • Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin

  • Wyzwania zawodowe na światowym poziomie

  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach

  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy

 

Dodatkowo otrzymasz

  • Mobilność wewnątrz Grupy ORLEN i możliwości rozwoju w zagranicznych spółkach

  • Mentoring pracowniczy wspierający Twój rozwój zawodowy

  • Programy well-beingowe wspierające dobrostan

  • Program wspierający rodzinę

  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
statystyka
analizy ilościowe
ekonometria
ekonomia
Socjologia

Znajomość języków

Angielski: C1

Mile widziane

IBM SPSS
sprzedaż

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 18.11.2025

O firmie

ORLEN S.A.

Zapewnimy energię i paliwa 100 milionom Europejczyków. Jesteśmy gotowi, by zostać liderem transformacji energetycznej naszego regionu. Wprowadzamy technologie przyjazne środowisku oraz rozwijamy nisko- i zeroemisyjną ene...

Zobacz profil firmy

Specjalista ds. Badań Marketingowych

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. Badań Marketingowych

-, Warszawa

ORLEN S.A.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Orlen S.A. z siedzibą w Płocku 09-411 ul. Chemików 7 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.